Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den,
chci se touto cestou zeptat na otevíraci dobu Penny Marketu v Kralupech nad Vltavou (prodejna 1000705242). V 19:50 jsem utikal koupit večeři a dostal jsem od zaměstnankyně nehorazně vynadáno, že v praci kvůli mě nebude do dvanácti. Chci se tak zeptat, jestli jsou zaměstnanci v práci placení a jsou zde dobrovolně, neboť jsem rovněž z oboru prodeje a jsem zvyklý zavírat v zavírací dobu a nejsem na tyhle scény zvědav. Opravdu mě nezajímá, jestli bude pani doma v devět nula pět, či v devět nula osm. Žádám tedy o úpravu otevírací doby, či vysvětlení zaměstnanců, že jsou v práci. Rovněž žádám o zpětnou vazbu.
S pozdravem,
Ing. Libor Ondřich
Zlepšení ochoty zaměstnanců k zákazníkovi. V potravinářském průmyslu jsem byl krátce, ale bylo mi kladeno na srdce, že zákazník a jeho útrata je ten, kdo vydělává mzdu zaměstnancům.
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.