Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33522Nenaplnění podmínek - Ultra All inclusive (neodpovidajici hotel 4*)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2019, před 6 lety

Marina Kravčuková

Znění stížnosti

Zakoupili jsme zájezd do Egypta s označením Ultra All Inclusive. Vše bylo hezký popsané. Jídlo piti. Bohužel velký nedostatek jídla. Pouze jeden druh masa na oběd. Pokud jste nestihli, další už nedoplnili.
Nabídka hotelu:
Hlavní restaurace: 7.00–10.00 snídaně formou studeného i teplého bufetu, 13.00–14.30 oběd formou bufetu, 18.30–21.00 večeře formou bohatého bufetu se širokým výběrem čerstvých salátů, hlavních jídel, ovoce a dezertů. U snídaně filtrovaná káva, čaj, nealkoholické nápoje (postmixové – cola, sprite, soda, džus – ne fresh), u oběda a večeře nealkoholické nápoje, pivo, víno, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané), filtrovaná káva, čaj
Pizza Station: 13.00–14.30 pizza
Bar na pláži: 11.00–12.30 pozdní snídaně
16.00–17.00 odpolední snack, 11.00–23.00 nealkoholické nápoje, pivo, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané)
Lobby bar: 11.00–23.00 nealkoholické nápoje, pivo, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané)
Z této nabídky nebylo platné:
1. Hlavní restaurace: 7.00–10.00 snídaně formou studeného i teplého bufetu,
2. Pizza Station: 13.00–14.30 pizza
3. Bar na pláži: 11.00–12.30 pozdní snídaně
4. 16.00–17.00 odpolední snack, 11.00–23.00 nealkoholické nápoje, pivo, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané)
5. Lobby bar: 11.00–23.00 nealkoholické nápoje, pivo, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané). V tomto baru nás obsloužili až když jsme se stěžovali delegátu že nás odmítají obsloužit.
Do tohoto hotelu jsem jela v klidu strávit své narozeniny, ale bohužel místo hezkých zážitku jsem přes velkou snahu (písemnou žádost Exim Tours v ČR) poté donutila aby delegát přemístil nás do jiného hotelu, samozřejmě za další poplatek.


Produkt

Hlavní restaurace: 7.00–10.00 snídaně formou studeného i teplého bufetu, 13.00–14.30 oběd formou bufetu, 18.30–21.00 večeře formou bohatého bufetu se širokým výběrem čerstvých salátů, hlavních jídel, ovoce a dezertů. U snídaně filtrovaná káva, čaj, nealkoholické nápoje (postmixové – cola, sprite, soda, džus – ne fresh), u oběda a večeře nealkoholické nápoje, pivo, víno, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané), filtrovaná káva, čaj Pizza Station: 13.00–14.30 pizza Bar na pláži: 11.00–12.30 pozdní snídaně 16.00–17.00 odpolední snack, 11.00–23.00 nealkoholické nápoje, pivo, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané) Lobby bar: 11.00–23.00 nealkoholické nápoje, pivo, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané)


Požadované řešení

sleva ze zájezdu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2019 07:47, před 6 lety

Měl-li zájezd vady a vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam).

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2019 08:06, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.