Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Zakoupili jsme zájezd do Egypta s označením Ultra All Inclusive. Vše bylo hezký popsané. Jídlo piti. Bohužel velký nedostatek jídla. Pouze jeden druh masa na oběd. Pokud jste nestihli, další už nedoplnili.
Nabídka hotelu:
Hlavní restaurace: 7.00–10.00 snídaně formou studeného i teplého bufetu, 13.00–14.30 oběd formou bufetu, 18.30–21.00 večeře formou bohatého bufetu se širokým výběrem čerstvých salátů, hlavních jídel, ovoce a dezertů. U snídaně filtrovaná káva, čaj, nealkoholické nápoje (postmixové – cola, sprite, soda, džus – ne fresh), u oběda a večeře nealkoholické nápoje, pivo, víno, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané), filtrovaná káva, čaj
Pizza Station: 13.00–14.30 pizza
Bar na pláži: 11.00–12.30 pozdní snídaně
16.00–17.00 odpolední snack, 11.00–23.00 nealkoholické nápoje, pivo, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané)
Lobby bar: 11.00–23.00 nealkoholické nápoje, pivo, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané)
Z této nabídky nebylo platné:
1. Hlavní restaurace: 7.00–10.00 snídaně formou studeného i teplého bufetu,
2. Pizza Station: 13.00–14.30 pizza
3. Bar na pláži: 11.00–12.30 pozdní snídaně
4. 16.00–17.00 odpolední snack, 11.00–23.00 nealkoholické nápoje, pivo, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané)
5. Lobby bar: 11.00–23.00 nealkoholické nápoje, pivo, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané). V tomto baru nás obsloužili až když jsme se stěžovali delegátu že nás odmítají obsloužit.
Do tohoto hotelu jsem jela v klidu strávit své narozeniny, ale bohužel místo hezkých zážitku jsem přes velkou snahu (písemnou žádost Exim Tours v ČR) poté donutila aby delegát přemístil nás do jiného hotelu, samozřejmě za další poplatek.
Hlavní restaurace: 7.00–10.00 snídaně formou studeného i teplého bufetu, 13.00–14.30 oběd formou bufetu, 18.30–21.00 večeře formou bohatého bufetu se širokým výběrem čerstvých salátů, hlavních jídel, ovoce a dezertů. U snídaně filtrovaná káva, čaj, nealkoholické nápoje (postmixové – cola, sprite, soda, džus – ne fresh), u oběda a večeře nealkoholické nápoje, pivo, víno, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané), filtrovaná káva, čaj Pizza Station: 13.00–14.30 pizza Bar na pláži: 11.00–12.30 pozdní snídaně 16.00–17.00 odpolední snack, 11.00–23.00 nealkoholické nápoje, pivo, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané) Lobby bar: 11.00–23.00 nealkoholické nápoje, pivo, vybrané alkoholické nápoje (vše místní výroby, rozlévané)
sleva ze zájezdu
|
Tweet |
Měl-li zájezd vady a vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam).
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.