Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Manuál a obrázky jsou špatně přeloženy.Obrázky jsou zřejmě v polštině.K výrobkku,dle zákona musí být přiložen český návod,a ne aby si ho kupující musel stáhnout,a ještě z půlky(obrázková část)v jiném jazyce.
Dále hrubým nedostatkem je nedodání jakéhokoli dokladu o prodeji.
LINGO překladač
Dodat fakturu.
Dodat řádný manuál již k výrobku a to v češtině.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, zákazníka sme našli v našej evidencii. Chýbajúce mu zašleme.
Pekný deň, Vigoshop
Uvidíme zítra jestli dojde slibované.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Do dnešního dne nebyla dodána žádná faktura,nebo prodejní doklad. Třeb.21.6.2019
Chtěl bych vědět,jak si mám říci o doklad,když objednávka je formát od dodavatele,kde tato rubrika scházela.
Pak by měl dodavatel(prodejce) dodat potvrzený záruční list,což taktéž nebylo.
Jak jsme uváděli v úvodním vyjádření, doklad o zakoupení prodávající musí dodat na vyžádání a písemný návod v českém jazyce dodat musí vždy. Kromě dokladu o zakoupení může mít prodávající povinnost vydat také daňový doklad či účtenku dle zákona o EET.
Tzv. záruční list musí prodávající dle § 2166 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vystavit oproti žádosti kupujícího spotřebitele.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla případně sdělit termín, kdy dokumenty dodá.
Dobrý deň, zákazníka sme kontaktovali na mail s potrebnými informáciami. Žiaľ, neprijali sme odpoveď na postavenú otázku. Prosíme, aby sa nám zákazník ozval.
Ďakujeme, Vigoshop
Výrobek vracím,manual v češtině nebyl přiložen.Od společnosti jsem dostal fakturu dnes mailem.Výrobek vracím do 14 dnů
Dobrý deň, manuál sme Vám včera poslali na ten istý mail na ktorý sme Vám dnes poslali faktúru. Všetky informácie potrebné pre vrátenie nájdete na našej stránke - vigoshop.cz.
Pekný deň, Vigoshop
Výrobek vracím.
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí věci. Pro jednodušší komunikaci s prodávajícím mu doporučujeme využít postup, který je uvedený zde: https://vigoshop.cz/reklamace-a-vymena/ - formulář pro vrácení peněz.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o vývoji, případně stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.