Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobry den, dne 8.1. Jsem odeslala zboží na adresu HS Plus d.o.o., p.o.box13,Brno. Jednalovse o termo triko sr saunovym efektem v hodnote 499kč, velikost neodpovidala memu pozadavku.
Vratit penize prosim
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, nech sa zákazníčka obráti na náš mail info@vigoshop.cz. Pozrieme sa na jej prípad. Vzhľadom na to, že riešime požiadavky v pár dňoch je veľmi čudné, že by sme sa od januára nevyjadrili.
Ďakujem, Vigoshop
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.