Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#33532x Opetovna reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2014, před 11 lety

Aliska Polakova Erosova

Znění stížnosti

17.4.2014 zakoupil jsem vyce ucelovy vysavac ETA Aquill v Teplicich OKAY s.r.o. Bohosudovska 1603,415 01 hned po 23 dnech jsem ho sel reklamovat kvůli zlomenému ventilu po mesici mi volaly ze je to opravene a ze si pro to muzu prijit tak jsem si jel pro to dorazil jsem domu a ze to hned vyskousim tak jsem nalyl do nadoby vodu vse dobry ale po vymene vody v nádrži netece voda tak po 1 hodine spatky do OKAY a ze uz ho nechci ani videt at mi vrati peníze no hadka jak....... a ze to nejde a ze az po 3 reklamaci mi mozna vrati peníze tak ze po 2 pouziti byl doma a znova další mesic tento vysavac je vyce v servisu nez doma


Produkt

ETA AQUILL 0412 90015 Vyrobni cislo 0613


Požadované řešení

vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 11:51, před 11 lety

Jestliže se jedná o odstranitelnou vadu, má spotřebitel primárně právo na její odstranění. Pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné, může spotřebitel požadovat i výměnu zboží. Právo na odstoupení může spotřebitel uplatnit v případě, že uplatňuje třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu a zároveň nelze zboží řádně užívat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2014 15:55, před 11 lety

Vážená paní Erosová,
děkuji za Váš příspěvek. Je mi líto, že u nás zakoupený výrobek bylo nutné reklamovat. Důkladně jsem průběh obou reklamací prověřil. V prvním případě byla reklamace vyřízena opravou. Ve druhém případě byla reklamace zamítnuta z důvodu neprojevené vady. Přestože ve Vašem případě neexistuje žádný zákonný důvod k odstoupení od kupní smlouvy, vyšli jsme Vám vstříc a byla Vám vrácena celá kupní cena za výrobek.

Věřím, že toto řešení přijmete a zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem.

Marek Planeta
Vedoucí oddělení péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 13:22, před 10 lety

Vzhledem ke stanovisku společnosti považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.