Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
17.4.2014 zakoupil jsem vyce ucelovy vysavac ETA Aquill v Teplicich OKAY s.r.o. Bohosudovska 1603,415 01 hned po 23 dnech jsem ho sel reklamovat kvůli zlomenému ventilu po mesici mi volaly ze je to opravene a ze si pro to muzu prijit tak jsem si jel pro to dorazil jsem domu a ze to hned vyskousim tak jsem nalyl do nadoby vodu vse dobry ale po vymene vody v nádrži netece voda tak po 1 hodine spatky do OKAY a ze uz ho nechci ani videt at mi vrati peníze no hadka jak....... a ze to nejde a ze az po 3 reklamaci mi mozna vrati peníze tak ze po 2 pouziti byl doma a znova další mesic tento vysavac je vyce v servisu nez doma
ETA AQUILL 0412 90015 Vyrobni cislo 0613
vraceni penez
|
Tweet |
Jestliže se jedná o odstranitelnou vadu, má spotřebitel primárně právo na její odstranění. Pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné, může spotřebitel požadovat i výměnu zboží. Právo na odstoupení může spotřebitel uplatnit v případě, že uplatňuje třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu a zároveň nelze zboží řádně užívat.
Vážená paní Erosová,
děkuji za Váš příspěvek. Je mi líto, že u nás zakoupený výrobek bylo nutné reklamovat. Důkladně jsem průběh obou reklamací prověřil. V prvním případě byla reklamace vyřízena opravou. Ve druhém případě byla reklamace zamítnuta z důvodu neprojevené vady. Přestože ve Vašem případě neexistuje žádný zákonný důvod k odstoupení od kupní smlouvy, vyšli jsme Vám vstříc a byla Vám vrácena celá kupní cena za výrobek.
Věřím, že toto řešení přijmete a zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem.
Marek Planeta
Vedoucí oddělení péče o zákazníky
Vzhledem ke stanovisku společnosti považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody.