Společnost


IRSnet CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33531Prodej vstupenek na neexistujcí místa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2019, před 6 lety

Romana Staňová

Znění stížnosti

Dobrý den,můj syn M. S. koupil u společnosti Ticketportal CZ pro nás vstupenky na koncert Kabátů v Brně 1.6.2019.Již v listopadu.Necelý týden před koncertem mu společnost poslala zprávu,že se stala chyba a vstupenky nejsou na sezení,ale na stání,že je možnost vstupenky vrátit nebo si ponechat s kompenzací 100 Kč,nám nevadilo,že sou na stání,tak jsme odpověděli,že si je necháme,ale až jsme se dostavili na místo zjistili jsme,že máme sektor E,řadu 14 ,ale sektor E má jen 12 řad,tudíž to bereme jako podvod,protože na tuto skutečnost,že máme vstupenky na neexistující místo nás nikdo neupozornil !!!! jinak bysme samozřejmě nesouhlasili a vstupenky vrátili,vznikl nám obrovský problém,neměli jsme místo žádné.kam jsme si stoupli všude nás vyhodili lidé s platnou vstupenkou na určité místo,nakonec jsme si museli sednout nad sektor na trávu,neměli jsme jiné východisko.Když jsme po společnosti požadovali slíbenou kompenzaci,odmítla s tím ,že místa bylo všude dost.Dost blbá výmluva,za podvod,když prodají vstupenky na neexistující místo


Produkt

koncert Kabát Brno 1.6.2019


Požadované řešení

požadujeme slíbenou kompenzaci 100 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2019 22:48, před 6 lety

Pokud společnost prodala vstupenky spotřebitelce vstupenky, které nemohla řádně využít, jedná se o vadné plnění. Bylo-li plněno vadně, má spotřebitelka právo uplatnit reklamaci. Pokud spotřebitelka odmítla odstoupení od smlouvy (vrácení vstupenky), má nárok na poskytnutí přiměřené slevy z ceny vstupného.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 16:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.