Společnost


Hoteluju CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33533Neplatný voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2019, před 6 lety

Dalibor Lejsek

Znění stížnosti

Dobrý den,
v prosinci jsem pro rodiče zakoupil na slevovém portálu Pepa.cz voucher na 2 noci na pobyt v penzionu Borovanstý mlýn. V březnu při rezervaci pobytu bylo rodičům sděleno, že je voucher nepletný, protože portál Pepa.cz dluží penzionu nějaké peníze. Ihned (28.3.) jsem napsal email na podpora@pepa.cz stížnost, ve které jsem požadoval vrácení peněz. Z tohoto emailu mi přišla odpověď, že si mohu buď vybrat jiný voucher nebo že mi mohou vrátit peníze. Obratem jsem napsal, že chi vrátit peníze zpět na účet a číslo účtu jsem jim zaslal. Následně jsem obdržel email, že byl požadavek předán na finanční oddělení a tam to do 30-ti dnů vyřeší.
Od té doby jsem portál kontaktoval ještě 2x emailem a asi 5x telefonicky, ale nikdo to nezvedá, ani nekomunikuje přes email.
Proto jsem se nyní obrátil na dTest.

Číslo Voucheru je: PEP2867860886 a cena byla 2790,- Kč


Produkt

Ubytování na 2 noci v penzionu Borovanský mlýn (č. voucheru: PEP2867860886).


Požadované řešení

Navrácení uhrazené částky 2790,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 20:27, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku (na vrácení zaplacené částky), mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2019 08:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.