Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33539Vymáhání neexistujícího dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2019, před 6 lety

Kateřina Cvrčková

Znění stížnosti

Dobrý den, 18.6 mi dorazila sms, že bych měla uhradit dluh u Westerfield International AG ve výši 545 Kč. Neznám společnost, nebyla jsem snimi pokud vím nikdy v kontaktu. Byly uvedeny 2 telefonní čísla na které není možné se dovolat v jakoukoliv denní hodinu. O dva dny později, tedy dnes 20.6.2019 mi dorazila stejná sms, nicméně částka byla již 798 Kč. Opět telefonní čísla nikdo nezvedá. Peníze jsem uhradila protože se obávám navyšování. Napsala jsem jim email o okamžité kontaktování jinak předávám věc Policii ČR, nebo právnímu zástupci.


Produkt

žádné nejsou nebyla jsem s nimi v kontaktu


Požadované řešení

Vrácení peněz, vysvětelní, omluva, zastavení činnosti aby nedocházelo ke zneužívání dalších osob.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 20:33, před 6 lety

Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitelce doporučujeme, aby společnost vyzvala, aby jí doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupující skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.

Stěžovatelka by měla dále písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2019 00:11, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.