Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, 18.6 mi dorazila sms, že bych měla uhradit dluh u Westerfield International AG ve výši 545 Kč. Neznám společnost, nebyla jsem snimi pokud vím nikdy v kontaktu. Byly uvedeny 2 telefonní čísla na které není možné se dovolat v jakoukoliv denní hodinu. O dva dny později, tedy dnes 20.6.2019 mi dorazila stejná sms, nicméně částka byla již 798 Kč. Opět telefonní čísla nikdo nezvedá. Peníze jsem uhradila protože se obávám navyšování. Napsala jsem jim email o okamžité kontaktování jinak předávám věc Policii ČR, nebo právnímu zástupci.
žádné nejsou nebyla jsem s nimi v kontaktu
Vrácení peněz, vysvětelní, omluva, zastavení činnosti aby nedocházelo ke zneužívání dalších osob.
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitelce doporučujeme, aby společnost vyzvala, aby jí doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupující skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.
Stěžovatelka by měla dále písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.