Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3354Nedosažitelnost balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2014, před 11 lety

Milena Hainová

Znění stížnosti

V nedávné době došlo ke změně způsobu dodávání balíků. Místo aby byly balíky doručeny na místní poštu (Bakov nad Jizerou) a odtud k příjemcům, jsou nyní balíky hromaděny v depu v Mladé Boleslavi. Od té doby k doručení balíku nikdy nedošlo v avizovaném datu. Při využití služby sledování balíku jsme se pak dozvěděly, že balík nebyl z technických důvodů na straně pošty doručován. Balík se tak neustále nachází ve stavu "doručován", nebo "připravován na doručení" a to třeba i několik dní. Díky těmto statutům navíc nelze změnit způsob dodání(třeba na místní poštu). Balík se stává zcela nedosažitelným! V případech, kdy balík obsahuje např. živé rostliny, je taková zásilka na vyhození.


Požadované řešení

V případech, kdy pošta není schopna doručit balík k příjemci, mu umožnit vyzvednout balík jiným způsobem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2014 09:35, před 11 lety

V případě, že Česká pošta s.p. nedoručí zásilku v uvedené lhůtě, porušila tím svou povinnost a lze reklamovat uhrazenou službu. Zároveň, pokud dojde ke škodě způsobené porušením právní povinnosti pošty, má zákazník právo na její úhradu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 15:59, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.