Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#33541Nevhodné chování řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2019, před 6 lety

Blanka Janovská

Znění stížnosti

Dne 19.6.2019 mně přišla SMS na doručení balíčku. Odepsala jsem žádost o doručení okolo 15 hodiny. Na to Váš zaměstnanec z telefonu č.792307249 odpověděl"na časy nejezdím, prosím trochu slušnosti". Na balík jsem měla čekat od 8 - 15 hodin. Ten den jsem také měla doručenou zásilku i od PPL a bylo to bez problému. Na takové jednání Vašeho zaměstnance při placeném poštovném reaguji, že pokud jej práce nebaví, ať ji nedělá. Celý den nemohu doma čekat, pokud mně určí rozmezí dvou hodin, tak to beru. Pokud nebudu mít balík doručený, tak jej vraťte. Při placení poštovného si nebudu pro balík jezdit a to ještě při arogantním chování řidiče, protože jsem byla v zaměstnání, tak jsem slušně požádala o doručení okolo 15. hodiny. Děkuji Janovská Blanka tel. 722117042.


Požadované řešení

Omluva a dodání balíčku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 20:05, před 6 lety

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena a bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.