Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1381
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:41
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 306 stížnostech.

#33544Služba "Alza express"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2019, před 6 lety

jan stejskal

Znění stížnosti

Objednávku a zaplacení kartou jsem jsem provedl 18.6.2019 se službou Alza Express (dodání na hodinu). Dnes je 20.6.2019 zboží jsem nepřevzal a když volám na vaší alza linku, tak mi automa sdělí, že jsem zboží převzal. Bohužel nemám zboží ani a mě řidič neinformoval kdy dorazí.


Produkt

služba "Alza express"


Požadované řešení

Prosím o dodání balíku a vrácení peněz za "Alza express"


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2019 17:25, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Spotřebitel má rovněž nárok na dodání zboží na základě uzavřené smlouvy, má-li o to zájem. Pokud služba expresního dodání nebyla poskytnuta, má spotřebitel nárok na vrácení částky zaplacené za tuto službu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 16:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.