Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,jezdim z hor.mecholup do benesova, a rad bych sepsal tuto stiznost na Vase caste zpozdeni a taky treba nejezdici spoj.napriklad v 6:52 nejel zadne upozorneni a,jel az 7:22 vsude v jinych zemi to resi tim ze se vrati jizdne nebo sleva na jizdne.kdo mi proplati ty dny co jezdim pozde diky vasi spolecnosti dela to mesicne 1247 kc o ktere prichazim ze srdce dikuji vam. Tedy koukate jen na to jak mit nejvetsi vydelik do kapes.Vlaky hrozny stavy zadna modernizace vlaku porad tvrdite jak modernizujete ale kde,a ze kdyz clovek jede tak same drncani,nehorazne nakloneni vlaku atd.proste niceho.Pan reditel by mel brat min odmen a a taky mensi premie taky se treba nekdy svest elefantem tedy s9a zajit si na wc ktery jsou po ranu uzavrene a funguje jen jeden a to pomalu na konci vlaku. To si pripadam jak nekde v koncentracnim tabore.Ani to neni higienicke Mesicne utratim za jizdne 4500kc.Spesny vlak ktery jezdil z Hostivare do Benesova tak ste ho zrusili,hlavne byl cisty,vonavy,zasuvky a wiffi platil jsem 45kc a ne 63kc za stejnou cestu.a take kde ste videli vzduchotechnika je spojena s wc a kupe a kdo ma to cmuchat v kupe smrad z wc.proste podes ceskymi drahy kdo to ma cuchat a platit za jizdu pomalu jako bych jel na zachode.Nekdy si taky pripadam ze jedu na morskych vlnach a nee ve vlaku .pral bych vam aby ste jizdne o ktere se spozdite.dalsi vec chcete platit za kolo ale pritom se nevejde do drzaku na kola a taky mi ten rafek nici vase drzaky.nejste schopni se projet obyc. vlakem aby ste zjistili nedostatky ktere mate,a neni jich malo.misto toho se fakt starate aby ste si nahrabali co nejvic penez
Me reseni mene penez pro reditele a vice pro obycejne lidi
|
Tweet |
Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.
Avšak dle smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu náleží cestujícímu také za určitých podmínek i odškodnění za zpoždění.
A to dle následujících pravidel:
25 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 400 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 50 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 200 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Nebo jednorázové odškodnění pro držitele jízdenky IN 100 ve výši: 50 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 100 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Více informací nalezne spotřebitel na webové adrese: http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/odskodneni-cestujicich/-7879/
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.