Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
mamince je 70let a jak jistě pochopíte pro drtivou většinu starých lidí je televize neodmyslitelný společník každého všedního dne. Maminka měla zavedenou TV od společnosti UPC stávalo se ale,že obraz byl nekvalitní,bohužel zrovna v době kdy se potíže objevovaly nejčastěji kontaktoval maminku pracovník společnosti telefonika O2 a nabídl jí a její kamarádce připojení TV za údajně 215,-kč.Byl velmi laskavý a ochotný tak jak to při jednání se starými lidmi bývá dámy se nechaly ochotně ošálit.Jaké bylo jejich překvapení když první faktura byla na 678,-kč ,ale to podvodníka neodradilo namluvil jim lži,že se to srovná,že to dá do pořádku a částečně jim rozdíl ve vyúčtování uhradil z vlastních prostředků na ruku,Tímto způsobem je držel u společnosti 4 měsíce.V květnu se,ale stalo něco s čím nepočítal,bouřka poškodila modem a pracovník nebyl schopen poškozený modem nahradit novým funkčním.Tím se o celé věci dozvěděla rodina.Maminka má dnes již měsíc zapojenou TV od jiné společnosti,aby mohla sledovat své oblíbené seriály.Nastal,ale problém s ukončením služeb od Telefoniky O2.Pracovník, který službu zařizoval ztratil o tyto dvě staré dámy zájem a jim doma zůstalo nefunkční vybavení společnosti a faktury na 678,-Kč.Bohužel maminka je v současné době hospitalizována v nemocnici a pracovníci na lince 800020202 odmítají podle referenčního čísla objednávku zrušit a to i přesto,že jsem je informovala za jakých okolností byla tato jejich služba zřízena.V současné době vlastně nevím na koho se obrátit s upozorněním na tohoto podvodníka.
TV
Zrušení služby,finanční kompenzaci za nefunkční zařízení,finanční kompenzaci za podvodné a nevyžádané připojení.Zamezení pracovníkovi v dalších podvodech.
|
Tweet |
V tomto případě, pokud nedošlo k písemnému potvrzení smlouvy, bylo by možné rozporovat skutečný obsah smlouvy s plněním, které v současnosti společnost požaduje - vyžádáním si nahrávek či podáním návrhu k Českému telekomunikačnímu úřadu, kde by společnost měla nahrávku předložit.
V případě poškození zařízení záleží, kdo je za škodu způsobenou vyšší mocí odpovědný - zda je zajištění na uživateli či na společnosti.
Dle § 63 odst. 1 písm. p) zákona o elektronických komunikacích může operátor při zrušení smlouvy žádat pouze 20% z dosud nevyužitých paušálů. Výpověď smlouvy doporučujeme zaslat písemně doporučeně a nevyřizovat požadavek přes zákaznickou linku - tak by spotřebitel neměl důkaz o ukončení smlouvy.
Dobrý den,
služba byla zřízena po kontaktu s obchodním zástupcem, k němuž došlo dne 16. 12. 2013. O den později jsme zákaznici kontaktovali pro potvrzení objednávky a sjednání instalačního termínu. Služba byla technikem zapojena dne 20. 12. 2013, účtována je od 22. 12. 2013.
O2 TV vychází na vyúčtování na 150 Kč vč. DPH měsíčně. Se splátkou STB poté celkem na 219 Kč vč. DPH. Součástí poskytovaných služeb je také Internet na doma ve variantě Internet Comfort. Ten vychází měsíčně na 399 Kč vč. DPH. Modem je poskytnut rovněž na splátky po 69 Kč vč. DPH měsíčně. Poslední položkou na vyúčtování je poplatek za tištěné vyúčtování - 19 Kč vč. DPH měsíčně. Tento poplatek je možné zrušit, pokud si nastavíte pouze elektronické vyúčtování.
Jednání jsem nebyl přítomen, byla-li však sdělena cena kolem 215 Kč vč. DPH za službu O2 TV včetně splácení STB, pak tato částka byla sdělena správně.
Nahlášenou poruchu zde evidujeme. Závadu prověřoval technik na místě a zjistil, že za nefunkčností stojí pravděpodobně modem spálený bouřkou, neboť závada se objevila po ní a na zkušebním modemu byly služby funkční. V letních měsících doporučujeme využití přepěťové ochrany, aby k podobným potížím docházelo pouze minimálně. Modem můžete předat k reklamaci a na pobočce si zapůjčit jiný za vratnou zálohu do doby vyřešení reklamace. Nebude-li reklamace uznána, pak je jedinou možností pořízení nového modemu.
Rušení služeb lze nahlásit na bezplatné lince 800 020 202, v pracovní dny, v čase 8:00 až 20:00. Znáte-li potřebné údaje z vyúčtování pro ověření, pak Vám takto podaná výpověď bude uznána. Pro potvrzení telefonického rušení je však poté nutné také nahlásit kód, který putuje poštou. Jelikož bude služba rušena před uplynutím závazku, je nutné počítat se smluvní pokutou, která bude ve výši 1/5 měsíčních poplatků x počet měsíců do konce závazku.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Zasílám Vám dokumenty, které maminka podepsala a jak jistě vidíte poněkud se neschodují s vyúčtováním, které zasíláte dle podkladů předložených panem Cínou.
Chápu,že tato situace je pro O2 nepříjemná,ale jde mi především o to,aby již další staří lidé, kteří až tolik moderní technice nerozumí nedopláceli na úlisnost Vašeho pracovníka.Jistě uznáte,že částka o kterou se zde jedná není zrovna zanedbatelná a pro většinu důchodců se může jednat o částku likvidační.
http://goo.gl/CoS3rF
Ačkoli není smlouva plně čitelná, vyplývá z ní, že byla sjednána služba O2 TV s internetem. Cena sjednaná ve smlouvě se neshoduje s předloženým vyúčtováním. Dále nepanuje shoda mezi vyúčtováním a smlouvou ohledně koupě/nájmu příslušenství. Spotřebiteli doporučujeme podat písemnou reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je nutné uplatnit nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Tímto také dáváme společnosti prostor, aby se k situaci vyjádřila.
Dobrý den,
uvedená smlouva se netýká služby zřízené dne 16. 12. 2013 - na formuláři je stará webová adresa, tarify, které již nenabízíme a také jiné ceny, než ty, které jsou účtovány. Tento formulář je z roku 2009 (lze vyčíst i z úvodní strany, kde je uvedeno 17. 4. 09 (zřejmě obtisknuto z jiné strany).
Požadujete-li zrušení služby, pak se prosím obraťte na bezplatnou linku 800 020 202, v pracovní dny, v čase 8:00 až 20:00. Pro ověření postačí mít u sebe vyúčtování za služby.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Děkuji dTestu za vyjádření,které podporuje mé tvrzení.Prosím o radu zda by bylo více účinné podat na pana Cinu trestní oznámení.Jelikož dle vyjádření společnosti má maminka pouze konečně šanci již měsíc a půl nefunkční službu ukončit / jak šlechetné /,ale není zde ani zmínka o tom jaké kroky hodlá podniknout v dalším působení pana Ciny u společnosti.
Velmi mě zaráží vyjádření společnosti O2, kde bych očekávala především informace, jaké kroky učinila k tomu,aby se něco podobného nestalo se strany pana Cíny jiným důchodcům.Mám totiž ověřené informace,že pan Cina ve svých podvodech podniká vesele dál a společnosti je to evidentně jedno.
Děkuji Beranová
V tomto ohledu bude mít spotřebitelka pravděpodobně více relevantních informací. Je však důležité si uvědomit, že trestní právo a trestní odpovědnost lze uplatňovat jen v případech společensky škodlivých, ve kterých nepostačuje uplatnění odpovědnosti podle jiného právního předpisu (např. soukromoprávní nebo správněprávní odpovědnost).
Dobrý den,
dovolím si připomenout, že přiložené smlouvy nenáleží službám zřízeným v prosinci 2013. Služba byla objednána po kontaktu s obchodním zástupcem dne 16. 12. 2013. O den později, tedy 17. 12. 2014 byla zákaznice kontaktována pro potvrzení objednaných služeb - zde jsou také vždy shrnuty objednané služby a částky za ně. Jednání obchodního zástupce se tedy zdá správné, jinak by nedošlo k potvrzení objednaných služeb za sjednané částky.
Jelikož nesouhlasíte s účtovanými službami, předal jsem na reklamační oddělení podnět k prošetření, zda vše proběhlo v pořádku. S vyjádřením budeme zákaznici kontaktovat nejpozději do měsíce, standardně tomu bývá mnohem dříve.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Vážení,
dokumenty, které jsem vám zaslala vystavil jmenovaný dne 17.12.2014 tudíž jmenovaný vědomě vystavil neplatné doklady.
Jak jsem se již zmínila, mamince je 70let a chování pana Cíny je přehnaně laskavé,aby vzbudil ve starém člověku důvěru, opětovně účelově.Pokud došlo k tel.kontaktu si maminka nepamatuje,ale vy jistě máte nahraný záznam.Pokud se jí Váš pracovník tázal na věci kterým vůbec nerozumí odsouhlasila by pod vlivem předchozí komunikace s panem Cínou i vlastní smrt.Např.pan Cína mamince tvrdí,že službu již před měsícem zrušil, taky jedná dle Vašeho názoru správně?
Nelíbí se mi Váš přístup k těmto praktikám Vašeho zaměstnance, ale zřejmě je to politika Vaší společnosti a to mě u tak velké fa jako je O2 docela šokuje.
Jednání Vašeho zaměstnance a postoj Vaší společnosti k celé této kauze nechám posoudit právníka.
Dobrý den,
rušení služby zde neevidujeme. Samotné rušení provádí zákazník, či osoba mající přístup k vyúčtování, aby mohlo dojít k potřebnému ověření a to postupem, který jsem uváděl výše.
Záležitost, smlouvy a postup obchodního zástupce je již v řešení specialistů z oddělení reklamací a stížností. S vyjádřením budeme informovat nejpozději do měsíce od včerejšího dne. Poprosím o trpělivost.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Dobrý den,
tak odpověď na reklamaci,kterou společnost O2 zaslala mamince zněla tak,že jejich pracovník se nedopustil žádné chyby.
Pokud shrnu již danou konverzaci tak společnost označila dokument ,který pracovník vystavil za již 5 let neplatný,ale nepochybil.
Vzhledem k této skutečnosti se z mého pohledu jedná o jednání posvěcené společností a je to stejné jednání jako již tak hodně komentované tzv."šmejdů".
Vzhledem k tomu,že neustálé dopisování mě již nebaví a nepřináší žádný výsledek,pokusila jsem se se společností jednat telefonicky,opět marně.
Jediným výsledkem bylo to,že mamince byla zaslána faktura na částku 1999,-kč za prodej techniky potřebné k provozu TV,kterou si jak již všichni víme nikdy nezakoupila.
Jednání společnosti O2 je velmi ostudné a vzhledem k tomu,že se jedná o staré lidi nebojím se toto jednání označit za hyenismus.
Skutečně má pan Kellner zapotřebí vzhledem k velikosti svého majetku nadále násobit svůj majetek pomocí okrádání starých lidí????
Poraďte jak konečně dosáhnout konce této přetahované o peníze.
Mám v ruce neplatný dokument, který vystavil pracovník společnosti,tudíž důkaz o neplatnosti cele objednávky a stejně mi to není nic platné.Platí v tomto státě nějaká pravidla???????? Děkuji Beranová
Komentář spotřebitelky nepovažujeme za korektní. Smlouva nemusí být uzavřena písemně a i přesto, že zde mezi subjekty nepanuje dohoda o tom, zda vložená smlouva zaznamenává službu, která je předmětem sporu, dodáváme, že fakt, že formulář neměl být používán nemusí nutně znamenat neplatnost smlouvy. Služba byla poskytována a spotřebitelka za ni poskytovala úplatu, je tedy jasné, že nějaká forma dohody mezi subjekty existuje. Vyjádření společnosti nemáme k dispozici, proto se k němu nemůžeme blíže vyjádřit.
Nejvhodnějším řešením by bylo, kdyby si spotřebitelka vyžádala znění smlouvy, tak jak ho má k dispozici společnost. Spotřebitel má právo vědět na základě jakého právního titulu je fakturovaná částka účtovaná.
Vzhledem k odlišným názoru stran sporu je zřejmé, že není možné dosáhnout mimosoudní dohody a případ z tohoto důvodu uzavíráme.