Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Dne 10.5.2019 mi měla být doručena zásilka ze zahraničí se sledovacím číslem 13825020072087. Poté, co se tak nestalo jsem zjistil, že byla neúspěšně doručována na dvě naprosto špatné adresy. Zatelefonoval jsem dne 4.6.2019 na zákaznickou podporu DPD na číslo 225 373 373, kde mi bylo potvrzeno, že kurýr skutečně spletl adresu, ovšem poté prý byla zásilka odeslána zpět do zahraničí a slečna ze zákaznické podpory mě odkázala, abych si celou záležitost vyřídil s odesílatelem. Jelikož odesílatel se mnou ale nekomunikuje a pochybení je zcela zřejmé na straně kurýra DPD, nezbývá mi než požadovat uhrazení škody. Má objednaná zásilka byla v hodnotě 431.15 Kč, spolu s přepravou činila 749.63 Kč.
Sledovací číslo zásilky: 13825020072087. Zásilka obsahovala zámečnické potřeby, objednané ze stránky ebay.com
Jelikož odesílatel se mnou ale nekomunikuje a pochybení je zcela zřejmé na straně kurýra DPD, nezbývá mi než požadovat uhrazení škody. Má objednaná zásilka byla v hodnotě 431.15 Kč, spolu s přepravou činila 749.63 Kč.
Uhrazení škody prosím zašlete na bankovní účet 000000-2826793093/0800. Děkuji. S pozdravem Petr Štěpánek.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem), který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za doručení zboží ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem však odpovídá prodávající. Nebylo-li spotřebiteli zboží dodáno (ač chybou přepravce), měl by kontaktovat prodávajícího a trvat na dodání zboží. Prodávající pak sám může uplatnit reklamaci u přepravce.
Pokud prodávající nedodá zboží včas, ocitá se v prodlení. Spotřebitel prodejci poskytne dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění (může ji poskytnout i mlčky), nedodá-li prodávající zboží ani v dodatečné lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. V takovém případě spotřebiteli prodejce vrátí zaplacenou částku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.