Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33551Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2019, před 6 lety

Petr Štěpánek

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 10.5.2019 mi měla být doručena zásilka ze zahraničí se sledovacím číslem 13825020072087. Poté, co se tak nestalo jsem zjistil, že byla neúspěšně doručována na dvě naprosto špatné adresy. Zatelefonoval jsem dne 4.6.2019 na zákaznickou podporu DPD na číslo 225 373 373, kde mi bylo potvrzeno, že kurýr skutečně spletl adresu, ovšem poté prý byla zásilka odeslána zpět do zahraničí a slečna ze zákaznické podpory mě odkázala, abych si celou záležitost vyřídil s odesílatelem. Jelikož odesílatel se mnou ale nekomunikuje a pochybení je zcela zřejmé na straně kurýra DPD, nezbývá mi než požadovat uhrazení škody. Má objednaná zásilka byla v hodnotě 431.15 Kč, spolu s přepravou činila 749.63 Kč.


Produkt

Sledovací číslo zásilky: 13825020072087. Zásilka obsahovala zámečnické potřeby, objednané ze stránky ebay.com


Požadované řešení

Jelikož odesílatel se mnou ale nekomunikuje a pochybení je zcela zřejmé na straně kurýra DPD, nezbývá mi než požadovat uhrazení škody. Má objednaná zásilka byla v hodnotě 431.15 Kč, spolu s přepravou činila 749.63 Kč.
Uhrazení škody prosím zašlete na bankovní účet 000000-2826793093/0800. Děkuji. S pozdravem Petr Štěpánek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2019 09:41, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem), který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za doručení zboží ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem však odpovídá prodávající. Nebylo-li spotřebiteli zboží dodáno (ač chybou přepravce), měl by kontaktovat prodávajícího a trvat na dodání zboží. Prodávající pak sám může uplatnit reklamaci u přepravce.

Pokud prodávající nedodá zboží včas, ocitá se v prodlení. Spotřebitel prodejci poskytne dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění (může ji poskytnout i mlčky), nedodá-li prodávající zboží ani v dodatečné lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. V takovém případě spotřebiteli prodejce vrátí zaplacenou částku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2019 09:32, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.