Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 21.5.2019 jsem se zaregistrovala u vaši seznamky a zaplatila částku 156,- Kč za měsíc registrace pod VS 9735264. Bohužel do dnešního dne se nemohu pod mým e-mailem ani heslem na seznamku přihlásit, takže jsem ji vůbec nevyužila a ani nemohla zrušit registraci. Dne 19.6.2019 byla provedena na mé kartě blokace ve výši 2.247,- aniž jsem žádala o prodloužení registrace a bez předchozího upozornění. Prosím tímto o zrušení registrace, bohužel písemnou formou zrušit nemohu (dle obchod.podminek), protože se do seznamky z již uvedených důvodu nemohu dostat a neznám platné uživatelské jmeno. Jelikoz částka z meho účtu nebyla ještě stržena a je pouze zablokována, tak prosím o storno. Již 2x jsem zaslala e-mail na vaše zákaznické centrum s žádosti o sdělení postupu v mé záležitosti , ale doposud jsem neobdržela žádnou odpověď. Z důvodu nevyužiti vašich služeb a z mé strany neprodlouzeni smlouvy,prosím o storno poplatku s zrušení registrace.Predem dekuji za pochopení a kladné vyřízení. Alena Chupikova
Prosím o zrušení blokace 2.247,- na mé kartě a zrušení registrace
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
Na moji žádost o zrušení smlouvy mi bylo napsáno, že smlouvu zruší k 19.9.2019. Nemám nárok na odstoupení od smlouvy, protože bylo jasně napsáno, ze se členství obnovuje dále na tři měsíce. Bylo to uvedeno na stránce s platbou malým světlým písmem. Print screen, který mi zaslali, příkladám. Jeví se mi to jako podvodné jednání. Chci od smlouvy odstoupit a získat zpět penize. Nikdy jsem seznamku nepoužila a použit nehodlám.
Dekuji,
Alena Chupíková
Informace poskytované spotřebitelům o automatickém prodloužení nejsou dle našeho názoru dostatečné, takže společnost nemá nárok na úhradu poplatku za prodloužení. Jestliže by chtěla jakoukoliv finanční částku vymáhat prostřednictvím exekuce, muselo by nejprve proběhnout soudní řízení a soud by musel rozhodnout ve prospěch společnosti. Předpokladem exekuce je totiž pravomocný rozsudek. Situaci doporučujeme spotřebiteli řešit s bankou prostřednictvím tzv. chargebacku, případně blokací.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.