Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 10.4.2019 mi bez jakéhokoliv upozornění z účtu zmizelo 2247,- Kč, což určitě neodpovídá dluhu za 3 mesice. mBance trvalo téměř měsíc, než mi sdělila, kam peníze odešly. Na účtu se objevilo jen jakési číslo a Luxembourg (viz příloha na konci textu). Ihned jsem doporučeným dopisem předepsaným způsobem a také třemi emaily na složitě nalezené různé emailové adresy vypověděla členství na seznamce singels50/be2 s žádostí, aby mi ukončení členství bylo potvrzeno a ukradené peníze vráceny. Seznamka be2 ani na jednu z forem mé korespondence nereaguje, deaktivaci členství nepotvrdila, mBank se od všeho distancuje. Musela jsem zablokovat kartu a zaplatit novou.
Na dotaz, jak je možné, aby obchodník ukradl peníze, když každou platbu povrzuji sms, mi mBank sdělila:
Od: mBank.cz - Kontakt
Komu: leniki
Datum: 6. 6. 2019 16:52:29
Předmět: Re: Vyjádření k reklamaci/stížnosti REK089526635
Dobrý den,
potvrzení plateb pomocí sms (3D secure) musí podporovat obě strany (Banka a Obchodník) aby bylo nutné platbu kartou u daného obchodníka provézt s potvrzením. V případě, že obchodník 3D secure nepodporuje, platba potvrzení nepotřebuje.
Za jiné subjekty není možné komunikovat. V případě, že jste provedla u daného obchodníka vědomé přihlášení k dané službě, je nutné se řídit podmínkami obchodníka.
S pozdravem
V případě jakýchkoliv otázek prosím o opětovný kontakt ve Vámi zvolené formě:
http://www.mbank.cz/o-nas/kontakt
S přáním příjemného dne,
Tomas Cejka
mLinka
www.mbank.cz
Dobrý den, chtěla bych poprosit o pomoc v záležitosti okradení seznamkou singes5/be2. Pro vás to bude asi banální příběh, ale já jsem zcela konsternována drzostí této seznamky a nemohu uvěřit, že není pro okradeného klienta žádná obrana a dovolání se spravedlnosti. Šmejdi mají navrch a nikdo je není schopen zadržet? Dne 9.12.2018 jsem si sjednala na zkoušku měsíční členství na seznamce singes50/be2. Stalo se a je mojí chybou, že jsem toto členství zapomněla vypovědět požadovaným způsobem, tj. doporučeným dopisem a dvěma emaily na různé adresy.dopisem.
1/ Potvrdit dektivaci členství ke dni doručení doporučeného dopisu (odesláno 10.5.2019 z Liberce)
2/Vrátit ukradené peníze-tříměsíční členství nestojí 2247,- Kč
3/ Vymazat profil na singles50/be2 !!!
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.