Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bohužel se stále nedořešila reklamace CV0302114xxxx zásilky, kterou jsem posílala 11.prosince 2018 jako prioritní balík. Jednalo se o citlivé a originální dokumenty určené pro banku, které mi nyní nikdo nenahradí a jsou ztracené někdě v Atlantě. V USA jsem několik měsúců pracovala a tyto dokumenty byly nutné k prokázání mojí práce. Na přepážce bohužel paní nebyly schopné pochopit, že dokumenty pro banku nemusí znamenat jen šeky, tudíž jsem se s nimi nedomluvila a jediné, co mi mohly nabídnout bylo proplacení poštovného.
Prosím, jak je možné, že pokud si záměrně připlatím za pojištění balíku na 40 tisíc, zaplatím prioritní službu a ještě pošlu zásilku ve speciálně tomu určené obálce pro ceniny, je mi na poště řečeno, že pokud neprokážu kolik v tom balíku bylo, že mi nic neproplatí a že si mám požádat o nový šek? Ale žádný šek jsem neposílala. Jsem bezradná a toto jednání opravdu nechápu.
Děkuji, pokud mi můžete nějak pomoct.
vyplacení částky, na kterou jsem balík pojistila
|
Tweet |
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman