Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den dnes 21.6 2019 jsme s manželkou šli jako vždy k Vám do prodejny nakupovat naložili jsme plný košík a nakonec že si koupíme hovězí maso jsme důchodci tak samozřejmě vybereme maso aby nebylo nejdražší tak jsme se rozhodli koupit hovězí za 204.90 přijedeme domů to je 6 km a zjistíme že nám prodavačka účtovala 254.90 za kg vrátili jsme se reklamovat a prodavačka vůbec nechtěla reklamaci připustit to znamená s odpuštěním KRADE - myslíte kdyby jsme neměli pravdu že by nám stálo za to se vracet a míti takovéto trable moc dobře víme co jsme kupovali a co nám prodavačka naúčtovala neznamená že jsme důchodci že jsme chudáci ale jde nám o princip proč by měl takovíto gigant jako je KAUFLAND bohatnout na úkor podvodu. Pivoňkovi - ROKYCANY
Řešení nechám na VÁS !!!!
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážení zákazníci, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.