Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bratr je ochrnutý na půl těla, na invalidním vozíku. Doručovatel pošty Praha 515 pan Kohout ač o této situaci ví a byl požádán, aby výtahem vyjel a zvonil na dveře bytu toto nedělá a rovnou vhazuje do schránky výzvu k vyzvednutí zásilky. Protože je to již třetí případ, kdy je R určeno do vlastních rukou a tudíž i když mám průkaz zmocněnce nemohu je vyzvednout. Na mojí stížnost na poště Praha 515 jsem měla dojem, že vedoucí doručovatelů je lhostejný, naopak situaci ironizuje. I když bratra odvezu na poštu autem, není tam nikde místo na zaparkování. Je to pro mě neřešitelná situace. V R je PIN, dokonce z poštovní spořitelny, takže bratr je bez finančních prostředků. Prosím o vyřešení tohoto smutného případu a předem děkuji. S pozdravem Brousilová Alexandra
sestra R Štrobla - adresáta
Amforová 1906/2 15500 Praha 13
RR2813111825F , 22500 ( tisk na výzvě je nekvalitní, špatně čitelný )
Nejsem si jistá, zda jsem použila správný tiskopis na moji stížnost, viz pokyny ve vedlejší rubrice. Protože nevím na koho se obrátit nebudu tuto stížnost rušit. Myslím, že za výše zmíněné doručování by doručovatel pan Kohout měl být finančně postižen, ale i jeho nadřízený vedoucí doručovatelů není bez chyby, když si jeho podřízený může něco takového opakovaně dovolit.
|
Tweet |
V tomto případě dochází k neplnění služby dle smlouvy, bohužel v obdobných případech je těžké prokázat pochybení doručovatele. Pokud by bylo možné pochybení prokázat, lze službu reklamovat a nechat si proplatit náklady na cestu pro vyzvednutí zásilky.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.