Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3357Nedoručení R zásilky těžce postiženému adresátovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2014, před 11 lety

Alexandra Brousilová

Znění stížnosti

Bratr je ochrnutý na půl těla, na invalidním vozíku. Doručovatel pošty Praha 515 pan Kohout ač o této situaci ví a byl požádán, aby výtahem vyjel a zvonil na dveře bytu toto nedělá a rovnou vhazuje do schránky výzvu k vyzvednutí zásilky. Protože je to již třetí případ, kdy je R určeno do vlastních rukou a tudíž i když mám průkaz zmocněnce nemohu je vyzvednout. Na mojí stížnost na poště Praha 515 jsem měla dojem, že vedoucí doručovatelů je lhostejný, naopak situaci ironizuje. I když bratra odvezu na poštu autem, není tam nikde místo na zaparkování. Je to pro mě neřešitelná situace. V R je PIN, dokonce z poštovní spořitelny, takže bratr je bez finančních prostředků. Prosím o vyřešení tohoto smutného případu a předem děkuji. S pozdravem Brousilová Alexandra
sestra R Štrobla - adresáta
Amforová 1906/2 15500 Praha 13


Produkt

RR2813111825F , 22500 ( tisk na výzvě je nekvalitní, špatně čitelný )


Požadované řešení

Nejsem si jistá, zda jsem použila správný tiskopis na moji stížnost, viz pokyny ve vedlejší rubrice. Protože nevím na koho se obrátit nebudu tuto stížnost rušit. Myslím, že za výše zmíněné doručování by doručovatel pan Kohout měl být finančně postižen, ale i jeho nadřízený vedoucí doručovatelů není bez chyby, když si jeho podřízený může něco takového opakovaně dovolit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2014 17:38, před 11 lety

V tomto případě dochází k neplnění služby dle smlouvy, bohužel v obdobných případech je těžké prokázat pochybení doručovatele. Pokud by bylo možné pochybení prokázat, lze službu reklamovat a nechat si proplatit náklady na cestu pro vyzvednutí zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 16:02, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.