Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, nedávno mi prisel email o splatnosti 2530kc, kvuli clenstvi. Tyto penize jsem poslal na ucet ktery uvadi v tom samem emailu. A chvili na to jsem poslal i rovnou vypoved ve forme pdf na email na jejich zakaznickou linku, bylo mi odepsano, ze neobdrzeli zadnou platbou. Ze nastava automaticke vymahani a ze pokud to nebude splaceno tak to pujde dal. A proto se chci zeptat nekoho ze spolecnosti be2 jak toto dale bude pokracovat, jelikoz penize jsem odeslal a mam i detaily transakce.
Dekuji, Peterka
Zjistit zda platbu spolecnost be2 obdrzela, pokud ano vyzaduji zrusit clenstvi a i profil ktery na seznamce be2 mam.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel ukončil členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.