Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#33575Výpoveď členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2019, před 6 lety

Jakub Peterka

Znění stížnosti

Dobrý den, nedávno mi prisel email o splatnosti 2530kc, kvuli clenstvi. Tyto penize jsem poslal na ucet ktery uvadi v tom samem emailu. A chvili na to jsem poslal i rovnou vypoved ve forme pdf na email na jejich zakaznickou linku, bylo mi odepsano, ze neobdrzeli zadnou platbou. Ze nastava automaticke vymahani a ze pokud to nebude splaceno tak to pujde dal. A proto se chci zeptat nekoho ze spolecnosti be2 jak toto dale bude pokracovat, jelikoz penize jsem odeslal a mam i detaily transakce.
Dekuji, Peterka


Požadované řešení

Zjistit zda platbu spolecnost be2 obdrzela, pokud ano vyzaduji zrusit clenstvi a i profil ktery na seznamce be2 mam.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2019 14:56, před 6 lety

Pokud spotřebitel ukončil členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2019 13:29, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2019 15:21, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2019 19:09, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.