Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes ráno (21.6.) mi přišla sms: “Dobry den, dnes Vam bude mezi 11-13 dorucovan balik ...” Byla jsem tedy celou dobu doma. V 11:53 mi volali neznáme číslo, které jsem bohužel nestihla zvednout a když jsem volala zpět, nikdo mě to nebral. Nebral mi to ani řidič, na kterého jsem měla kontakt z příchozí sms. Koukla jsem tedy na stav mé zásilky a najednou se změnil na: “Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta.” Volala jsem tedy na vaší zákaznickou linku, kde mi paní řekla, že u nás řidič vůbec nebyl. Jsem velmi nespokojena s tímto jednáním, nikdo se neobtěžoval zajet na naši adresu, ikdyz jsem doma byla. Balík jsem potřebovala doručit před víkendem a teď, jak jsem pochopila mi bude doručen až v pondělí (pokud se ovšem řidič opět nerozhodne, že se mu sem nechce zajížděl).
Dvořáková Natálie
Číslo balíčku: 41191556674
Neopakovaní situace!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.