Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dne 11.6.2019 jsem navštívil prodejnu Domexim v
Kutné Hoře, IČO: 02110989 s požadavkem na standardní reklamaci
zakoupeného produktu "Autíčko Mercedes" v hodnotě 8390,-kč s DPH
(bez dopravy), číslo daňového dokladu 17PH02468 ze dne 30.10.2017.
Po sdělení mého požadavku prodavačce mi bylo sděleno, že firma je v
likvidaci a zaměstananci mají zákaz od likvidátora jakékoli reklamace
přijímat, i když zboží skladem dále prodávají, když jsem se zeptal kde mi
reklamaci vyřídí, tak bylo řečeno že nikde. Dle informací vašich kolegů z Dtestu se jednalo o protiprávní jednání dle paragrafu 13 zákonu o ochraně spotřebitele. To samé mi zopakovala i paní majitelka. Dostal jsem číslo na likvidátora, který mi po telefonu sdělil že si mám zadat pohledávku v insolvenčním řízení. Bohužel jsem v této problematice neznalý a myslím že právo reklamace není pohledávka. Prý pokud se v tom neorientuji tak si mám najmout advokáta, což je vzhledem hodnoty zboží velice nerentabilní a mám pocit že jsem v šachu. Dále když jsem zmínil že tedy pokud si tam lidé dále zboží mohou koupit tak tedy nebudou mít právo k reklamaci tak mi bylo
odpovězeno že v prodejně je tato informace vyvěšena někde na dveřích
a pokud jsem se nepřehlédl tak tato informace chybí na jejich eshopu
což je pokud se nemýlím klamání zákazníka. Každopádně nyní mám
nefunkční produkt v hodnotě 8390,- bez možnosti reklamace, který je
stále v záruce a nemám možnost ho jakkoliv nechat opravit v rámci
reklamace. Chtěl bych požádat o vaše vyjádření a informovat o
případném postupu. Předem mnohokrát děkuji.
Daňový dokladu 17PH02468- "Autíčko Mercedes"
V tuto chvíli mám nefunknční produkt v hodnotě přes 8000,-kč který je v záruce, který bych rád nechal formou záruční reklamace opravit, nebo si nechal vrátit hodnotu zboží.
|
Tweet |
Společnost DOMEXIM, a.s. se nachází v konkursu. Se zahájením insolvenčního řízení spojuje insolvenční zákon zejména účinek, že pohledávky a jiná práva týkající se majetkové podstaty nemohou být uplatněny žalobou, lze-li je uplatnit přihláškou pohledávky do insolvenčního řízení. Spotřebiteli doporučujeme kontaktovat insolvenčního správce.
Podrobnější informace o probíhajícím insolvenčním řízení nalezne spotřebitel na webových stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=902C6DD3EC614572A43DB2BA492BB9D8
Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.