Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Při nákupu v Kauflandu došlo na parkovišti k poškození vozidla nákupním košíkem,ktery se samovolně rozjel z místa,kde jsou košíky shromažďované. Vše je na kamerovem záznamu městské policie. Kaufland napsal, že neuznává plnění škody na vozidle,protože dle svědků prý škodu zapříčinil jiný zákazník, cozje nepravda. Dale, že parkoviště je veřejně přístupné atd.
Opravit automobil
|
Tweet |
Pokud dojde ke vzniku škody v souvislosti s provozem výdělečné činnosti, odpovídá za ni ten, kdo činnost provozuje. Nákupní košíky a parkoviště přilehlé obchodu jsou součástí provozu činnosti. Dle § 2924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník: "Kdo provozuje závod nebo jiné zařízení sloužící k výdělečné činnosti, nahradí škodu vzniklou z provozu, ať již byla způsobena vlastní provozní činností, věcí při ní použitou nebo vlivem činnosti na okolí. Povinnosti se zprostí, prokáže-li, že vynaložil veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo." V tomto případě společnost odpovídá za škody, které vznikly samovolným pohybem košíku. Jako vhodný důkaz prokázání, že škodu nezapříčinil jiný zákazník, se jeví právě zmiňovaný kamerový záznam.
Společnost má možnost se zprostit odpovědnosti za vzniklou škodu, pokud prokáže, že vynaložila veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo. Důkazní břemeno, jinými slovy povinnost prokázat že za škodu neodpovídá, tíží společnost, neprokáže-li to, je povinna škodu nahradit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Dobrý den,
opět jsem dostal dopis od Kaufland pojistné události, že se nestalo nic špatného. Na dopis jsem čekal opět týden, od mé odpovědi přes email.
Ihned po dopisu jsem napsal opět email, kde jsem doložil závěr vyšetřování policie toto vše poslal na email Vašich pojistných událostí, zatím čekám na odezvu již je to pár dní. škodní událost 100829-KCZ závěr vyšetřování potvrzuje, že po shlédnutí kamerového záznamu,PČR zjistila, že to nezpůsobila žádná jiná osoba jak v několika dopisech psalo Vaše oddělení pojistných událostí atd.
Jestliže i Policie ČR potvrdila, že v daném případě nedošlo k cizímu zavinění, pak nelze příliš argumentovat tím, že škodu způsobil někdo jiný. Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Nachází se to v mrtvém bodu, po dlouhém dopisování a lítání PČR uznal Kaufland, že je vinna na jejich straně.
Jenže nastal druhý problém:
Nechal jsem ocenit závadu a jednatelka za Kaufland neodpovídá na emaily.
Jde o to, že Kaufland chce abych opravu zaplatil nejdříve já a pak, že částku nevim do jaké doby připíšou na můj účet.
Pani z VW poslala rozpočet opravy mě i paní z Kauflandu.
Nikdo nereaguje neodepisuje na emaily ani písemně NEVÍM, jak mam vědět, že souhlasí s cenou opravy a že to zaplatí jedna věc, druhá věc, že ani na tu opravu nemám, tak jsem psal emailem zda by si nemohli napsat opravu vozidla přímo na firmu Kaufland nebo ať mi navrhnou rozpočet.
Žádnou odpověď nemám a nevím co mám dělat.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se spotřebitelem komunikovala. Škoda se odstraňuje primárně uvedením do předchozího stavu. V dané situaci to znamená zajištění opravy poškozeného vozidla.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na výše uvedených kontaktech. Se zákazníky komunikujeme také telefonicky, nebo prostřednictvím e-mailu, jako je tomu ve Vašem případně, kdy jsou s Vámi ve spojení kolegyně z oddělení Pojištění a budou Vás znovu kontaktovat.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Komunikace se zlepšila co zlepšila je o 100% jiná.
Už se jen čeká na servis až bude mít čas a místo na opravu. Vše přičítám Vaší ochotě za což děkuji a času dovolených.
Děkuji Všem Eisner
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.