Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Be2, šmejdská seznamka která vás navnadí na prémium členství na měsíc za nějakých 150,-
Ale co se už nedozvíte (co maji schované v obchodních podmínkách) je že po uplynutí tohoto mesíce vám automaticky budou brát z účtu 2400,- za 3 mesíce premium účtu.
To se stalo i mě, a rozhodl jsem se hned jednat.
První co, bylo zrušení premium účtu. Dostal jsem se na jakýsi formulář který si musíte vytisknout a poslat poštou do lucemburksa (pecka co? Be2 spolehá že jsme moderní líní lidé kteří už dopisy neposílají takže nám to chtěji stížit a sobě prodloužit lhůtu o další 2400 než se to vyřeší a než dopis dojde může klidně uplynout další měsíc.
Dále hrají na to že nebudete znalí v zákonech a svojich práv.
Nárok na refundaci máte pokud jste poslali dopis nebo se to snažili řešit se zákaznickým servisem.
Tak dále, když nešel zrušit premium účet zkusil sem zrušit účet celý. Tam je ale další háček! Pokud máte aktivní premium, nemůžete zrušit celý účet. Toto je prostě chování šmejdů.
Hledal jsem dál našel jsem stránku podpory pro be2. Hned ze začátku mají napsáno "VIP zrušit nedovedeme" Poslední aktualizace stránky rok 2015.
Takže jediné co jsem udělal je že jsem i přes jejich velký nápis napsal a zažádal. Momentálně čekám na odpověď.. že se strašně moc omlouvají ale nemůžou zrušit VIP že mmusim poslat dopis. (21. století)
Podle mě tato společnost koná na hranici ba i za hranicí zákona.
Dejte si na ně velký pozor. A zajímalo by mě co by na to řekla taková ČOI či jiný státní orgán.
Prémium členství
Zrušit účet lehce přes www. stránky, refundace peněz
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Co se týče dozoru nad praktikami společnosti be2 S.a.r.l., zde je nutné poznamenat, že jde o společnost se sídlem v Lucembursku. To znamená, že nad společností není dána pravomoc České obchodní inspekce. Evropské spotřebitelské centrum k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Již jsem kontaktoval, čekám na vaší odpověď.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.