Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#33594Vrácení doporučené zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 10 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2019, před 6 lety

Jaroslava Hájková

Znění stížnosti

Dobrý den.
17.6. 2019 jsem podala na poště č.8 v Plzni Habrmannově ul.doporučený dopis. Jaké bylo moje překvapení, když se mi zásilka vrátila 18.6. zpět. Po dotazu u pracovnice pošty, jak je to možné, když adresát je v jižních Čechách mi bylo sděleno, že na zásilce bylo prohozeno místa pro odesilatele s místem pro umístění adresáta (viz příloha). To je ta automatizace třídění. Zásilku jsem tedy přebalila a na zmíněnou poštu jsem se vrátila s požadavkem, řešit vrácení zásilky jako reklamaci, protože na podacím lístku byly obě adresy uvedeny v dobře (viz příloha), a nesprávného umístění adres na zásilce si měla všimnout již pracovnice na přepážce a vůbec jí nepřevzít do přepravy. S požadavkem, že nebudu znovu hradit příslušnou částku za odeslání zásilky jsem neuspěla. Jelikož doručení adresátovi bylo již díky špatnému směrování i tak značně zpožděno, zaplatila jsem tedy znovu částku 60.- Kč a odešla.
Domnívám, se, že postup pracovnic zmíněné pošty nebyl v pořádku a proto podávám tuto stížnost
Dobrý den.
17.6. 2019 jsem podala na poště č.8 v Plzni Habrmannově ul.doporučený dopis. Jaké bylo moje překvapení, když se mi zásilka vrátila 18.6. zpět. Po dotazu u pracovnice pošty, jak je to možné, když adresát je v jižních Čechách mi bylo sděleno, že na zásilce bylo prohozeno místa pro odesilatele s místem pro umístění adresáta (viz příloha). To je ta automatizace třídění. Zásilku jsem tedy přebalila a na zmíněnou poštu jsem se vrátila s požadavkem, řešit vrácení zásilky jako reklamaci, protože na podacím lístku byly obě adresy uvedeny v dobře (viz příloha), a nesprávného umístění adres na zásilce si měla všimnout již pracovnice na přepážce a vůbec jí nepřevzít do přepravy. S požadavkem, že nebudu znovu hradit příslušnou částku za odeslání zásilky jsem neuspěla. Jelikož doručení adresátovi bylo již díky špatnému směrování i tak značně zpožděno, zaplatila jsem tedy znovu částku 60.- Kč a odešla.
Domnívám, se, že postup pracovnic zmíněné pošty nebyl v pořádku a proto podávám tuto stížnost


Požadované řešení

omluva , vrácení částky 60.- Kč + min 150.- Kč za promarněný čas, zbytečné náklady a řešení nepříjemnosti za pozdní doručení doporučené zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 19:58, před 6 lety

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.