Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, od podnikatele MARIAN KÁBRT IČ: 63616327, DIČ: CZ7009213398 jsem objednal dvě sady brzdových kotoučů v hodnotě přesahující 50 000 Kč na své vozidla a to konkrétně Audi A8 a Porsche Cayenne. Bylo garantováno, že dodá homologované díly a jak na svém webu: http://www.mdcomponents.cz v sekci podpora i uvádí, že je vše schváleno Dekrou, Ministerstvem Dopravy a jeho brzdové komponenty mají TUV. Dokládá to i logy těchto institucí. Výrobky měly kvalitou přesahovat originální brzdové komponenty ale kvalitou se jedná o nebezpečný produkt.
Již několik měsíců neúspěšně jako mnoho dalších lidí, zkouším řešit reklamaci. Do dnešního dne mi nevystavil Marian Kábrt potvrzení za mojí platbu, kde si vzal nejdříve peníze s tím, že paragon zašle společně se záručním a typovým listem do 14 dni a dodnes tak neučinil.
Nebudu přehánět, že mě jeho výrobek málem stál život při provozu vozu Audi A8 a na vůz Porsche naštěstí nešly brzdy ani namontovat a odvrátilo se tak další možné ohrožení životů.
Na voze Audi se brzdový kotouč pana Kábrta z MDcomponents střetl hlavicemi šroubu s brzdovým třmenem vozidla Audi, poškodila jej a vůz se stal neovladatelný. Ke všemu mám fotografie ze servisu. Produkty pana Kábrta jsou zřejmě čínské nehomologované komponenty co ohrožují životy řidičů na našich komunikacích a právě brzdové komponenty jsou nejdůležitější součástí pro bezpečí řidiče i ostatních účastníků.
Dokládám odkazy na fóra a celé webové stránky, kde další spotřebitelé toto podvodné a účelové chování Mariana Kábrta dokládají.
Celý web s rozcestníkem, kde je více odkazů na podvody pana Kábrta:
http://www.mdcomponents.wbs.cz/Uvod.html
Článek ze Subaru s upozorněním na firmu MD Components Marian Kábrt:
http://www.czechsubaruclub.cz/forums.php?m=posts&q=1384
Svědectví dalšího uživatele vozu Audi, který málem přišel o život při selhání brzd:
https://audiklub.cz/forum/tema/220309-pozor-upozorneni-na-riziko-s-brzdami-od-md-components-p-kabrt
Upozornění Peugeot uživatelů:
https://www.peugeot-club.com/topic/68790-pozor-na-md-components-pkabrt/
Předání platby byl přítomen mechanik servisu Petr Kopřiva (ochotný vše dosvědčit) a byl také osobně přítomen při uzavírání ústní smlouvy s panem Kábrtem. Dále toto mohu doložit e-mailovou komunikací a výběrem peněz z bankomatu v místě kontaktní adresy společnosti.
Reklamace nehomologovaného produktu na Audi A8 co navíc poškodil vozidlo není možné pro arogantní a odmítavý postoj MD Components pana Mariana Kábrta vyřídit a dodané brzdy na Porsche co vůbec nejsou na tento vůz určeny odmíta převzít zpět, vrátit platbu či jakkoliv dohodnout řešení situace. Telefony nezvedá a do SMS vyhrožuje a mě jako spotřebitele uráží.
Prosím, D test a prošetření a jeho pomoc, aby nenechal dále ohrožovat lidské životy jednáním tohoto člověka či společnosti.
Adresa předání a bydliště brzdových komponent je: Dům v Opočně , Na olivě 544. (Adresy používané společností: Dobré 121, 517 93 DOBRÉ Na Olivě 544, 517 73 OPOČNO)
Děkuji.
Kompletní sada brzdových kotoučů Audi A8 a Porsche Cayenne.
Vyřízení reklamace v obou případech. Pokud toto není možné a nebudou dodány komponenty umožňující provoz vozidla na pozemní komunikaci, tak požaduji navrácení plateb a já vrátím zpět brzdové kotouče. Toto požaduji již několik měsíců...
|
Tweet |
Ustanovení § 2161 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, stanovuje případy, kdy je věc vadná. Za vadu věci se bude považovat, pokud věc nebude mít vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. Věc bude také vadná, pokud se nehodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá. Věc také musí odpovídat jakosti nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze.
Má-li věc vady, může spotřebitel žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je však možné pouze v případě, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit opravou věci nebo dodáním nové věci (např. proto, že vadou trpí celá série), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Byla-li dodána vadná věc, porušil prodávající svou povinnost plynoucí z kupní smlouvy (dodat zboží bez vad). Pokud byla porušením této povinnosti způsobena spotřebitelovi škoda, je za tuto škodu odpovědný prodávající. Spotřebitel ale v takovém případě musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že je za vznik škody odpovědný prodávající (existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího a vznikem škody).
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Není to tedy automatická povinnost prodávajícího, ale nereagováním na výzvu spotřebitele porušuje prodávající § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. V takovém případě doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci, a to na regionálním či ústředním inspektorátu České obchodní inspekce, či elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Česká obchodní inspekce je oprávněna porušování zákona sankcionovat ukládáním pokut.
Dále spotřebiteli doporučujeme prodávajícího opětovně vyzvat k zaslání dokladu o zakoupení výrobku. V případě, že doklad nedodá, pečlivě si uschovat všechny ostatní listiny, emailovou komunikaci či fotografie, které mohou v případě budoucích soudních sporů sloužit jako důkaz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.