Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#33601Neochota žádné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2019, před 6 lety

Tereza Kalábová

Znění stížnosti

Dobrý den, celé penny Prosetice Teplice je jeden velký bordel! Ceny nesedí, není zboží které mají mít,otevřená jedna kasa i když pokladní zvoní jak na poplach, personál neochotný a silně arogantní ! Při žádosti vysvětlení zástupce přes půl obchodu řekne proč ji vůbec někdo otravuje když má své práce dost, co tam tedy vůbec dělá když svou práci nedokáže plnit? Jiné filialky fungují normálně akční zboží mají, ochotní a v proseticich toto nejde? Nezlobte se na mě, ale toto je chyba vedoucích a zástupců! Zboží není na obchodě ani pečivo a při dotazu vám řeknou že si máte přijít v 8 ráno? Asi tu někdo nechápe že lidé chodí do práce.


Požadované řešení

Buď penny zavřít nebo vyměnit personál!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2019 09:12, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce (fronty, zásobování prodejny), je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2019 05:46, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.