Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#33603Nedoplňování aktuálního zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2019, před 6 lety

Zdeěk Antoš

Znění stížnosti

Již delší dobu pozoruji,že v této prodejně dochází k opětovnému nešvaru a to,že zboží uvedené v letáku na prodejně není.Jedná se o dvoulitr piva BRANIK.Zlatopramen prý jej nedovezli,prý není na skladě.Tak,že Ve čtvrtek paleta akční desítky promíchaná s neakční jedenáctkou ..On se někdo napálí.. V pátek však na tom místě potkáte už jen dvě ustrašené des´tky a sobota-neděle to je prostě už bez šance a bez piva.Drív jsem mohl tento nedostatek řešit návštěvou jiné prodejny v ulici Lodžská,která však již je zrušena.Zajímavé je ,že v této prodejně aktualní zboží bylo VŽDY.


Produkt

akční zboží nekoupím


Požadované řešení

Snad by bylo dobré akční zboží objednat včas a také jej včas na prodejnu dodat nemaskovat neschopnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2019 08:36, před 6 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2019 05:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.