Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Již delší dobu pozoruji,že v této prodejně dochází k opětovnému nešvaru a to,že zboží uvedené v letáku na prodejně není.Jedná se o dvoulitr piva BRANIK.Zlatopramen prý jej nedovezli,prý není na skladě.Tak,že Ve čtvrtek paleta akční desítky promíchaná s neakční jedenáctkou ..On se někdo napálí.. V pátek však na tom místě potkáte už jen dvě ustrašené des´tky a sobota-neděle to je prostě už bez šance a bez piva.Drív jsem mohl tento nedostatek řešit návštěvou jiné prodejny v ulici Lodžská,která však již je zrušena.Zajímavé je ,že v této prodejně aktualní zboží bylo VŽDY.
akční zboží nekoupím
Snad by bylo dobré akční zboží objednat včas a také jej včas na prodejnu dodat nemaskovat neschopnost.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.