Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#336052x naúčtovaný depozit

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2019, před 6 lety

Markéta Bohdanská

Znění stížnosti

Dne 20.6.2019 jsem byla na pobočce zažádat o zrušení smlouvy, bylo mi sděleno že budu muset zaplatit pokutu (depozit) 49 Kč za předčasný odchod. Tento zmíněný depozit my byl naúčtovaný 2x. Šla jsem tedy znovu na pobočku se zeptat proč mi depozit účtují 2x. Bylo mi sděleno, že ho kolega asi omylem založil 2x. Musela jsem již po třetí absolvoval telefonát proč chci odejít, což mě již značně obtěžuje pokaždé vysvětlovat proč chci odejít!!! Nic méně mi bylo řečeno, že jeden ze zmíněných depozitů zruší. Do teď se tomu tak nestalo!!! A a stále mi můj účet hlásí 98 Kč k úhradě, prosím o vysvětlení a nápravu!


Produkt

Zrušení smlouvy u operátora


Požadované řešení

Zrušení 1 že 2 účtovaných depozitů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2019 08:10, před 6 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním poplatku nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2019 13:24, před 6 lety

Hezký den,

dle dnešní kontroly u Vašeho čísla, máte naúčtovaný depozit pouze 1x ve výši 49 Kč, který čeká na úhradu.
Omlouváme se za chybu, kdy se duplicitně vystavil depozit při podání výpovědi a musela jste volat na bezplatnou Infolinku, aby se situace vyřešila.
Situaci s výši doplatku je k dispozici také v Moje O2, kde výši doplatku můžete rovněž zkontrolovat.

S pozdravem,

Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.6.2019 21:44, před 6 lety


Markéta Bohdanská

Vše je již v pořádku, druhý naúčtovaný depozit byl smazán. Děkuji za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2019 11:15, před 6 lety

Jsem ráda, že je situace vyřešená. Vzhledem k vyřešení záležitosti přiřazuji ukončení na společnost dTest.

S pozdravem a přáním pěkného dne,

Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2019 11:20, před 6 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.