Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#33606Zrušení členství premium v prvních 14 dnech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2019, před 6 lety

Lucie Studničková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes 23.6.2019 jsem si zaplatila premium členství na měsíc za 149 CZK. Až po zaplacení jsem se dozvěděla o nekalých praktikách této společnosti.

Ještě dnes (ten samý den, co jsem zaplatila poplatek za členství) jsem zaslala emailem výpovědní formulář na adresy michal.hlavacek@be2.com a zakaznickyservis@be2.cz, kde píši, že o členství nemám zájem a žádám o ukončení veškerého smluvního vztahu se společností be2.cz a vrácení částky 149,- zpět na můj účet.
Jelikož jsem se dočetla, že i tak mě mohou strhnout další peníze, obracím se na Vás s prosbou o podporu při zrušení smluvního vztahu, deaktivaci účtu (i když jsem nepotvrdila registraci odkazem v mailu) a smazaní mých údajů v souladu s GDPR.

Co dál mohu pro vyřešení této situace udělat?
Děkuji
LS


Produkt

Premium členství u agentury Be2


Požadované řešení

Okamžité zrušení prémiového účtu a všech dalších služeb společnosti be2, na které je nárok během prvních 14 dní.
Potvrzení o zrušení a o tom, že členství nebude již dále prodlužováno a nebudou vymáhány žádné další poplatky.
Zrušení souhlasu se zpracováním osobních údajů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2019 07:34, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2019 13:30, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.6.2019 13:54, před 6 lety


Lucie Studničková

Dobrý den, zasílám znovu Odstoupení od smlouvy produktu členství premium a žádám o okamžité zrušení prémiového účtu a všech dalších služeb společnosti be2, na které je nárok během prvních 14 dní. Dále žádám o potvrzení o zrušení a o tom, že členství nebude již dále prodlužováno a nebudou vymáhány žádné další poplatky a o zrušení souhlasu se zpracováním osobních údajů.
S pozdravem
Lucie Studničková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2019 20:43, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 05:57, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.