Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes 23.6.2019 jsem si zaplatila premium členství na měsíc za 149 CZK. Až po zaplacení jsem se dozvěděla o nekalých praktikách této společnosti.
Ještě dnes (ten samý den, co jsem zaplatila poplatek za členství) jsem zaslala emailem výpovědní formulář na adresy michal.hlavacek@be2.com a zakaznickyservis@be2.cz, kde píši, že o členství nemám zájem a žádám o ukončení veškerého smluvního vztahu se společností be2.cz a vrácení částky 149,- zpět na můj účet.
Jelikož jsem se dočetla, že i tak mě mohou strhnout další peníze, obracím se na Vás s prosbou o podporu při zrušení smluvního vztahu, deaktivaci účtu (i když jsem nepotvrdila registraci odkazem v mailu) a smazaní mých údajů v souladu s GDPR.
Co dál mohu pro vyřešení této situace udělat?
Děkuji
LS
Premium členství u agentury Be2
Okamžité zrušení prémiového účtu a všech dalších služeb společnosti be2, na které je nárok během prvních 14 dní.
Potvrzení o zrušení a o tom, že členství nebude již dále prodlužováno a nebudou vymáhány žádné další poplatky.
Zrušení souhlasu se zpracováním osobních údajů.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den, zasílám znovu Odstoupení od smlouvy produktu členství premium a žádám o okamžité zrušení prémiového účtu a všech dalších služeb společnosti be2, na které je nárok během prvních 14 dní. Dále žádám o potvrzení o zrušení a o tom, že členství nebude již dále prodlužováno a nebudou vymáhány žádné další poplatky a o zrušení souhlasu se zpracováním osobních údajů.
S pozdravem
Lucie Studničková
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.