Společnost


FIRO-tour a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33608Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2019, před 6 lety

Táňa Holcmanová

Znění stížnosti

V CK Firo-tour jsme si na poslední chvíli objednali dovolenou na Djerbě,Vámi nám byl vybrán hotel Zita Beach ****
Souhlasili jsme s tím,že jedeme na ostrov Djerba.Vše jsme hotově zaplatili a věřili.Přistáli jsme na Ostrově Djerba,ale dovezeni jsme byli na pevninu,což jsme nechtěli,byli jsme podvedeni,navíc hotel neodpovídal čtyř hvězdičkovému hotelu,všude špína,spousta lidí,kteří si nemají kam sednout u snídaně,oběda,ani večeře,strava studená,příborů jsme se museli doprošovat,byly neumyté,talíře ulepené,jídlo nedoplňovali,maso přepálené a na příděl.Stoly nikdo neuklízel,jiné cestovní kanceláře měly psáno:Vítejte v Tunisu,jen Firo tour:Vítejte na Djerbě.Hotel měl malý obchod,kde se nedalo nic koupit,druhý den pobytu jsem dostala průjem,krerý mě trápil tři dny,přitom vodu jen z pet lahví,dovezla jsem si herpes přes celé rty.Neumyté sklenice? Nejsem přecitlivělá,pracuji v třísměnném provozu s ležícími klienty,chtěla jsem jen s přítelem hezkou,klidnou dovolenou na úžasném ostrově,projít se po pláži a odpočinout si.Vím,že za pláže nemůžete,ale kousek od hotelu se hromadily hory uhynulých krabů a dvě hnijící velké želvy-domnívám se,že karety.-to Vám nedávám za vinu,jen ať si uděláte obrázek.Myslím,že ani Vám by se tohle nelíbilo.Na dovolenou jsme si jeli odpočinout a vrátili jsme se rozčarovaní a bolaví.


Požadované řešení

Na dovolenou jsme šetřili delší dobu,chtěli by jsme zpět peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2019 06:44, před 6 lety

Podobu zájezdu určuje sepsaná smlouva nebo vystavené potvrzení o zájezdu. Neodpovídá-li zájezd smluveným požadavkům, je zapotřebí jednat hned a reklamovat na místě. Zákazník by měl bezodkladně upozornit svého delegáta, že situace je odlišná od uzavřené smlouvy, a požadovat okamžitou nápravu nebo alespoň žádat vystavení písemného dokladu o uplatněné reklamaci. Veškeré vytýkané nedostatky bude nutné nějakým způsobem doložit, například fotografiemi. Jako důkaz může posloužit také svědectví dalších účastníků zájezdu.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Právo na slevu z ceny zájezdu tedy vznikne jedině tehdy, pokud spotřebitel vady vytkl bez zbytečného odkladu u kontaktní osoby uvedené v potvrzení o zájezdu či ve smlouvě (typicky u delegáta) a umožnil cestovní kanceláři vyřešit problém v přiměřené lhůtě už na místě. Podat písemnou reklamaci s nárokem na slevu však stačí až po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, lze nárok na slevu uplatnit u soudu nebo spor řešit mimosoudní cestou.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2019 15:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.