Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po objedenání a zaplacení objednávky č.1489
u společnosti Bateria online obchod nejen , že nezaslal
objednané zboží ale přestal i komunikovat.Myslím ,že
nezbyde nic jiného než podat na jednatele firmy j.Vidlaře
trestní oznámení pro podvod.Na serveru Heureka je takových
zákazníků více.
OBJEDENÁNÍ BATERIE DO MOBILNÍHO TELEFONU.
oKAMŽITĚ ZAČÍT PLNIT OBCHODNÍ PODMÍNKY UVEŘEJNĚNÉ NA JEJICH STRÁNKÁCH.
|
Tweet |
Takové řešení je samozřejmě možné, pokud je poškozených více. Situaci následně vyhodnotí orgán činný v trestním řízení. V případě, že bude se subjektem zahájeno trestní řízení, je možné uplatnit nárok na vrácení peněz v rámci tohoto řízení. Nicméně upozorňujeme, že trestněprávní postih se uplatní až v případě, kdy nepostačí uplatnění odpovědnosti podle jiného právního předpisu, např. dle občanského práva. Doporučujeme tedy odstoupit od smlouvy a vyzvat prodejce k vrácení peněz. Pokud jste prodejce ještě nevyzval k plnění, je lepší mu výslovně poskytnout náhradní přiměřenou lhůtu k plnění, dát najevo, že již nebude prodloužena a po jejím uplynutí odstoupit. Korespondenci doporučujeme vést písemně (doporučeně, nejlépe s dodejkou).
Pokud prodávající nevrátí peníze ve Vámi poskytnuté lhůtě, bude nutné podat u soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Před tímto krokem je však nutné zaslat prodejci tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost Specialista na baterie s.r.o. byla o stížnosti informována, avšak doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se stížnost uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.