Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
před cca 9měsíci jsem ukončila smlouvu se společností O2 z důvodu značně nespokojenosti s jejich službami.
Internet fungoval velmi pomalu nebo vůbec, dle techniků z důvodu přepojování se na jiný signály který se musí vždy ručně povolit, pokud se tak stane. Aby se povolil, musela jsem ale volat cca hodinu na jejich zákaznickou linku, než jsem se vůbec dovolala a někdo problém začal řešit. Internet v mobilu a celkově volání taky často vypadávalo, o ceně nemluvě.
Po podání výpovědi, jsem zaplatila smluvní pokutu za předčasné ukončení a opakovaně jsem se byla na Berounské pobočce ujistit, zda jsou veškeré závazky vyrovnány. K jedné z plateb mi totiž dorazila do schránky na trvalé i dočasné bydliště faktura s 3různými variabilními symboly a na 3 různé účty patřící společnosti O2. Přišla jsem se všemi dopisy na pobočku a dožadovala jsem se vysvětlení. Pracovník beeounské pobočky se díval i do mého O2 účtu a potvrdil,že se skutečně jedná o jednu a tu samou platbu a nechápe, proč někdo vytvořil tři faktury. Volal a psal kolegům, aby se to vyřešilo a výsledkem bylo, že je to v pořádku. Pro jistotu jsem se šla na pobočku znovu zeptat, zda je tento problém skutečně vyřešen a znovu jsem byla zjištěna, že ano.
Včera po cca 8měsících, kdy už na O2 vůbec nemyslím a jsem šťastná, že mám jiného (lepšího) operátora, mi dorazil dopis od vymahačské firmy DC Group, že dlužím a pokud nezaplatím, vystavuji se zápisu do registru dlužníků. Vzhledem k okolnostem je předpoklad, že dorazí ještě minimálně jeden takový dopis. Vzhledem k neférovému jednání společnosti si bohužel ani nejsem jistá, že by pomohlo zaplacení částky, na kterou mimochodem nemají nárok.
Jakým způsobem se tedy proti tomuto bránit? Na pobočce bohužel nedávají písemně ani smlouvy, natož potvrzení, že je skutečně vše zaplaceno. Jakmile je jakýkoliv problém, obvykle na pobočce nejsou kompetentní k řešení situace a vše se řeší telefonicky kolečkem přes X lidí, kteří si Vás pouze přehazují a nic se často nevyřeší.
Mobilní internet na doma a mobilní tarif s internetem pro telefon q
Stažení údajné dlužné částky z vymahačské společnosti a písemné potvrzení o vypořádání závazků vůči společnosti.
|
Tweet |
V případě sporu by společnost musela prokázat právní titul zmíněné pohledávky. V tuto chvíli je nutné ověřit si, jaké smlouvy má spotřebitelka se společností uzavřené a jaká částky jí jsou účtovány.
Dobrý den,
zde bude strašně moc záležet na tom, za jaké období je vystavena daná faktura, která byla předána inkasní agentuře k vymáhání. Bez identifikačního údaje to však nedohledáme. Abychom se na to mohli podívat, pošlete nám přes info@o2guru.cz tento text a telefonní číslo, na kterém byla služba aktivní, případně rodné číslo, na které byla zřízena smlouva.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Společnost O2 mě telefonicky kontaktovala na základě stížnosti i na pobočce.
Poplatek vymahačské společnosti je prý naprosto v pořádku, protože mi posílali v listopadu 2018 SMS zprávu o dlužné částce. Právě na základě SMS a vystavených faktur, z nichž jedna byla ztrojena, jsem v prosinci 2018 ověřovala na dvou pobočkách, zda skutečně dvě faktury stornovaly a co přesně se má případně zaplatit, protože faktury vystavené společností O2 i SMS zprávy jimi posílané jsou velmi zmatečné. Na pobočkách mi bylo řečeno, že chybí pouze jedna platba, kterou jsem tedy odeslala. Přesto se objevila ještě jedna platba, o které mě v průběhu roku 2019 již nikdo neiformoval, až o několik měsíců později vymahačská společnost s fiktivním červeným pruhem na obálce.
Bohužel se společnost při jakémkoli problému chová arogantně a vždy je podle nich chyba na straně zákazníka (i v případě nefunkční služby, kdy tvrdí, že z jejich strany je vše funkční).
Mrzí mě chování této společnosti a minimálně v zájmu stávajících, popřípadě budoucích zákazníků se společnost snad zamyslí nad svými procesy. Poplatek vymahačské společnosti i dluhy o kterém jsem opravdu nevěděla, byl zaplacen a s touto společností nechci mít již nic společného!
Dobrý den,
je mi moc líto, že celou záležitost vnímáte jako pochybení na naší straně. Bez konkrétních údajů se však k situaci zde nemohu blíže vyjádřit. Pokud si najdete čas, můžete mi zde uvést např. variabilní symbol jedné z faktur, případně pošlete vše na dříve zmíněný e-mail. Děkuji.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dle pána, který volal z reklamačního oddělení se neuznává nic, co je řešeno osobně na pobočce. To, že mi zaměstnanci na několika pobočkách potvrdili, kterou platbu je nutno platit a co je zdvojené díky sčítání a odečítání sum na fakturách, tudíž je značně nepřehledné, za co člověk má ještě zaplatit, se nebere v úvahu. Jakoukoli nejasnost nebo problém mám jako zákazník řešit pouze přes jejich infolinku, tzn. čekat 20-30minut než mě vůbec s někým spojí a následně se nechat přehodit přes X dalších operátorů, z nichž ani jeden s Vámi problém nevyřeší. Takovýchto "hovorů" v délce 40-90minut jsem absolvovala více, než jsem se rozhodla tuto společnost definitivně opustit.
Pro mě je jakékoli řešení s touto společností již jen házení hrachu na zeď. Odkazují se na sms, kterou poslali a kvůli které jsem tedy šla na pobočku ověřit, co to je, leč marně.
V zájmu ostatních klientů již pouze doufám, že se společnost O2 a její zaměstnanci začnou ke stávajícím a novým klientům slušněji.