Společnost


Petr Štěpáník

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3362Neuznání reklamace vysavaše na popel zn. HECHT 21E

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2014, před 11 lety

Karel Světlík

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o radu a zde přidávám dopis, odeslané firmě HECHT, ohledně odmítnutí reklamace. Děkuji! Karel S. : Dobrý den, Obracím se na Vás z důvodu problémů se zbožím Vaší firmy a s jeho prodejcem panem Štěpaníkem z Bystřice pod Hostýnem, který mě dané zboží prodal. U pana Štěpaníka jsem zakoupil separátor popela HECHT 21E, dne 10. 2. 2014. Po 1 měsíci používání (používáno jednou týdně), se ucpával filtr a zásobník na popel zůstával prázdný. Zašel jsem tedy za prodejcem daného výrobku panem Štěpaníkem a ten mně poradil, že v jeho i v mém zájmu bude nechat u výrobku spálit motor, jelikož on dostane od společnosti HECHT nový výrobek, a já tím pádem od něj peníze a to z důvodu toho, že se společností HECHT je špatná domluva a s reklamací bych neuspěl. Tím pádem odmítl reklamaci. Vysavač jsem tedy nadále na doporučení pana Štěpaníka používal dál. Kontaktoval jsem společnost HECHT, přímo reklamační oddělení, kde mi bylo řečeno, že má daný prodejce výrobek poslat na reklamaci, tak se opakovaně nestalo, a došlo k tomu, že vysavač shořel. Po té jsem tedy vysavač zanesl do prodejny, pan Štěpaník vysavač převzal, 14 dní se nic nedělo. Navštívil jsem tedy prodejnu a bylo mě sděleno, že pan Štěpaník osobně zamítl reklamaci a byl velmi rozhořčen z toho, že jsem kontaktoval ČOI, aby mě obeznámila o správném postupu reklamace. Z toho důvodu tedy pan Štěpaník zamítl sám jako servis reklamaci, aniž by ji poslal k Vám k posouzení. Pan Štěpaník nyní nekomunikuje a já nemám peníze nazpět, které jsem za něj zaplatil. Podle zákona mám právo na odstoupení od smlouvy do 6 - ti měsíců od nákupu zboží. Domnívám se, že výrobek byl vadný už od výroby. Sám pan Štěpaník mi sdělil, že po technické stránce je vysavač špatně navržen, že má vysoký výkon motoru, tudíž popel necirkuluje v nádobě, kde by se měl usazovat a plnit tak zásobník, ale přímo se popel nabalí na hadrový filtr. Ani nechápu, proč vysavač nadále nevypnul, prý jsem ho přetěžoval, což není pravda, vždy jsem pravidelně filtr čistil. Přeci má vysavač nějakou tepelnou pojistku proti přehřátí motoru, nebo snad ne? Já jsem si vše ověřil od výrobce, že má, ale pan Štěpaník tvrdí, že nemá, tudíž tomu nasvědčuje, že neměl ani vysavač otevřený, nebo má velké neznalosti v technice tohoto výrobku. Nakonec jsem si vysavač popela musel vyzvednout 23. 5. 2014, jelikož mi vyhrožoval SMS zprávou, že za každý den si bude účtovat 10 Kč za uskladnění zboží. Samozřejmě jsem si vše ověřil od ČOI, zda má prodejce nárok, po mě chtít za uskladnění peníze, samozřejmě mi bylo sděleno, že ano, ale až po půl roce, kdy mi musí písemně být sděleno, oč prodejce žádá. Proto tedy posílám vysavač k posouzení přímo Vám jakožto výrobci a žádám Vás o přehodnocení celé situace. S výrobky Vaší firmy jsem byl totiž vždy spokojen a nadále bych je chtěl používat, a myslím si, že přístup prodejců jako je pan Štěpaník jen poškozuje značku. Jelikož to byl můj poslední nákup u prodejce, pana Štěpaníka, prosím o uznání záruky, odstoupení od smlouvy a navrácení částky, kterou jsem za ni uhradil. I za poštovné, které musím sám na své náklady hradit. Tomu všemu vůbec nerozumím. V krabici s vysavačem k posouzení se vším příslušenstvím, návodem, kopii paragonu, tímto dopisem ještě připojuji kopii zprávy od posouzení technické závady o používání tohoto výrobku. Předem děkuji za kladné vyřízení, vstřícnost a trpělivost! Dne 30. 5. 2014


Produkt

Elektrický separátor popela Hecht 21 E Separátor - vysavač popela HECHT 21 E svou konstrukcí vychází z oblíbeného a osvědčeného modelu Hecht 20 E, pro snadnou a pohodlnou manipulaci byl doplněn pojízdným "podvozkem". Separátor jistě dokáže ocenit každý, kdo doma provozuje krb, kamna nebo jiné zařízení na spalování tuhých paliv. Při běžném pravidelném čištění se dá jen těžko zabránit šíření prachu a jemného popílku po místnosti. A především pokud je krb součástí obytných prostor, často znamená jeho údržba následný úklid celé místnosti. Při použití separátoru popela nedochází k žádnému víření a úniku nečistot. Veškerý popel je odsáván do 18 l kovové nádrže a díky velice kvalitním vzduchovým filtrům nehrozí jeho další únik. Hmotnost celého přístroje je pouhých 4,5 kg. K pohonu slouží 800 W elektrický motor 230V/50Hz. Technické parametry: Hmotnost: 4,5 kg Motor: Elektrický 230 V/ 50 Hz Příkon: 800 W Objem: 18 l


Požadované řešení

Jelikož to byl můj poslední nákup u prodejce, pana Štěpaníka, prosím o uznání záruky, odstoupení od smlouvy a navrácení částky, kterou jsem za ni uhradil. I za poštovné, které musím sám na své náklady hradit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2014 14:24, před 11 lety

Prodejce je oprávněný o reklamaci rozhodnout sám. Nárok na odstoupení v šesti měsících se uplatní podpůrně, pokud jiné řešení není možné: primárně má spotřebitel nárok na opravu, není-li možné odstranit vadu bez zbytečného odkladu, vzniká právo na výměnu a v případě nemožnosti výměny může spotřebitel odstoupit od smlouvy.
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. V případě zamítnutí reklamace, může spotřebitel její výsledek rozporovat znaleckým posudkem. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitel, spotřebitel má právo na řádné vyřízení reklmace a úhradu znalečného.
Výrobce není smluvním partnerem spotřebitele, proto nemá povinnost žádosti vyhovět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 11:10, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti a obchodník se doposud nerozhodl ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se stížnost z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.