Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
nákup v prodejně v Ústí nad Labem
Dne 21.6. koupeno balení slipy reebok.Při prodeji mi bylo řečeno, že mohu přijít do 7 dnů vyměnit. Dne 24.6. jsem byla požádat o výměnu velikosti,doložila jsem doklad a originál zabalené slipy s vyjímkou jedněch, které se zkoušely.boží mi nebylo vyměněno. informace, ŽE TOTO ZBOŽÍ se nemění nikde nebylo A TO PŘIZNALA I VEDOUCÍ pí Bartonová ŘEKlA, ŽE JSEM MĚLA PŘIJÍT TEN DEN A PO TŘECH DNECH MI JE NEVYMĚNÍ. JEJÍ CHOVÁNÍ BYLO VELMI NEVYBÍRAVÉ.
rEEBOK nILSONtRNK 4PKsN0549
ŽÁDÁM O VÝMĚNU ZBOŽÍ ZA VĚTŠÍ VELIKOST Z VELIKOSTI S na M
|
Tweet |
Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Pokud prodávající uvedl, že je možné konkrétní zboží do 7 dnů vyměnit, je takovéto ujednání závazné pro obě smluvní strany. Pokud prodávající uvedl, že zboží je možné vyměnit, pak spotřebitelce tento nárok svědčí.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.