Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , dovolte mi upozornit na skutečnost že během posledních 3měsíců (doba kdy využívám služeb ČD) opakovaně dochazí ke zpoždění vlaků ze směru Beroun ve směru Praha hl.n. popř. Český Brod. Zpoždění se týká vlaků s odjezdy z Radotína v 7:53 , 8:03 , 8:13 a 8:23 - většinou se jedná o zpoždění trvající 5-20 minut. Následně dochazí k tomu že do přijíždějícího vlaku nejsou schopni nastoupit všichni cestující a ti, kterým se podaří nastoupit , jsou přepraveni v "necivilizovaných" podmínkách do Prahy - lidé nahuštěni v již přeplněných prostorech , neklimatizované vagony , nekvalitní informovanost o daném zpoždění (pokud jste již ve vlaku a ten zastavní chybí informace proč a jak dlouho bude stát)
Vlakové spojení Radotín - Praha
Žádám o provedení detailní analýzy výpadků a zpoždění na jmenované trati
a následné napravení technických nedostatků včetně včasné kontroly zdrojů obvyklých výpadků před přepravní špičkou. Všechny poruchové prvky by měly být zalohovány, aby v případě výpadku mohly být kvalitně nahrazeny.
Děkuji ,
Radim Dobrovodský
|
Tweet |
Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.
Avšak dle smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu náleží cestujícímu také za určitých podmínek i odškodnění za zpoždění.
A to dle následujících pravidel:
25 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 400 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 50 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 200 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Nebo jednorázové odškodnění pro držitele jízdenky IN 100 ve výši: 50 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 100 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Více informací nalezne spotřebitel na webové adrese: http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/odskodneni-cestujicich/-7879/
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.