Společnost


Nastrojan Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33625Reklamace - nevrátili peníze za vadné zboží, nekomunikují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2019, před 6 lety

Lucie Ptáčníková

Znění stížnosti

7.11.2018 jsem u firmy Nastrojan Czech s.r.o. přes internetový obchod koupila venkovní vánoční LED řetěz. Během prosince přestala cca 1/2 řetězu svítit. Počkala jsem, až se oteplí a 14.2.2019 jsem řetěz poslala na reklamaci. O přijetí reklamace jsem nedostala žádné vyrozumnění. 19.3. jsem reklamaci telefonicky urgovala (uplynulo 30 dní od uplatnění reklamace) abylo mi sděleno, že řetěz je opravený a že poslali zpět. 20.3. skutečně řetěz přišel zpět, ale ve stejném stavu, jako jsem ho posílala, tj. cca 1/2 řetězu nesvítila.Po několika telefonátech na info linku (jediné zveřejněné číslo) jsem 8.4. poslala řetěz zpět do Nastrojanu s požadavkem vrácení peněz. 29.4. mi tato zásilka přišla zpět s poznámkou od České pošty, že zásilka nebyla adresátem vyzvednuta. opět následovalo několik telefonátů na infolinku firmy a 30.4. jsem vadný řetěz opět odeslala do Nastrojanu. 15.5. byla zásilka podle sledování zásilky vyzvednuta firmou a od té doby opět Nastrojan nekomunikuje. Žádné potvrzení o převzetí reklamace (které uvádějí na stránkách e-shopu), prostě nic. Paní na infolince stále dokola slibuje, že peníze pošlou, ale dodnes mi nedorazila ani koruna (požaduji vrácení peněz za zboží a 2x poštovné), celkem 1 157,- Kč.


Produkt

světelný LED řetěz


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za zboží a za poštovné - celkem 1 157,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2019 17:13, před 6 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Pokud spotřebitelka reklamuje zboží, má právo na proplacení vzniklých nákladů, za předpokladu, že byla reklamace uznána dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2019 08:40, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.