Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#33626Neuznane odstupenie od zmluvy (kupa premioveho clenstva BE2)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2019, před 6 lety

Darina Mažárová

Znění stížnosti

Pri platbe za Premiove clenstvo som si zvolila najnizsiu platbu cca 5eur. Zrejme som si nevsimla, ze sa cena znasobi. Z uctu mi bola stiahnuta suma 119,76. Islo o datum 23.juna 2019. Nasledne do hodiny
som mailom poslala oskenovane odstupenie od zmluvy. Vo vseobecnych obchodnych podmienkach sa uvadza:
Právo na odstúpenie od zmluvy
(1) za nákup spoplatnených služieb prostredníctvom webovej stránky be2
Informácie o výkone práva na odstúpenie od zmluvy
Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo behom štrnástich dní bez udania dôvodu od tejto zmluvy odstúpiť.
Lehota pre odstúpenie činí štrnásť dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Pre výkon Vášho práva na odstúpenie, musíte nás be2 S.à.r.l. zákaznícky servis/Odstúpenie od zmluvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg (fax: +421 233010359, e-mail: zakaznicky-servis@be2.sk) pomocou jednoznačného prehlásenia (napr. list zaslaný poštou, fax alebo e-mail) informovať o svojom rozhodnutí od tejto zmluvy odstúpiť. Môžete k tomu použiť priložený vzorový formulár (https://www.be2.sk/info/vzorovy-formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy) pre odstúpenie od zmluvy, ktorý však nie je predpísaný.
Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy postačí, keď oznámenie o výkone práva na odstúpenie pošlete pred uplynutím lehoty pre odstúpenie.
Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Ak od tejto zmluvy odstúpite, vrátime Vám všetky platby, ktoré sme od Vás prijali, vrátane nákladov na dodanie (s výnimkou dodatočných nákladov, ktoré vyplynú z toho, že ste zvolili iný druh dodania ako nami ponúknutých, najvýhodnejšou štandardnou dodávkou), bez meškania a najneskôr do štrnástich dní odo dňa, kedy nám bude doručené oznámenie o Vašom odstúpení od tejto zmluvy. Pre túto spätnú platbu použijeme rovnaký platobný prostriedok, ktorý ste použili pri pôvodnej transakcii, pokiaľ s Vami nebolo výslovne dohodnuté inak; v žiadnom prípade Vám nebudú z dôvodu tejto spätnej platby účtované náhrady.
Pokiaľ ste požadovali, aby bolo poskytovanie služieb začaté behom lehoty pre odstúpenie od zmluvy, uhradíte nám primeranú časť, ktorá zodpovedá podielu už poskytnutých služieb do okamihu, ku ktorému nás budete o výkone práva na odstúpenie od tejto zmluvy informovať, v porovnaní s celkovým objemom služieb predpokladaných v zmluve.
Dnes 24.6.2019 mi prisla odpoved mailom:
ážený zákazník služby be2,

ďakujeme za Vašu správu.

Žiaľ odstúpenie od zmluvy nie je možné z dôvodu, že ste naše služby už použili.

Ako gesto dobrej vôle aby ste sa vyhli ďalšej platbe sme Váš účet zrušili a Vaše Prémiové členstvo vyprší dňa 23/12/2019. Po tomto dni nebude ďalšia platba vyžadovaná.

Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, kontaktujte nás prosím.


S pozdravom
be2 Tím


Produkt

Premiove clenstvo BE2, zoznamovacia stranka


Požadované řešení

vratenie uhradenej ciastky 119,76 na moj ucet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2019 23:24, před 6 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Spotřebitelka by si měla uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažila smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti jí to nebylo umožněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2019 12:12, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2019 06:09, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2019 17:51, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.