Společnost


Ventuco s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#33628Strhavanie peněz celkovo cez 60eur

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2019, před 6 lety

Michal Válek

Znění stížnosti

Dobrý deň každý mesiac z účtu mi strhava cca okolo 24eur z účtu pritom nič nevyužívam je možné že to bola seznamka kde pýtali jednu platbu ale seznamka už nieje a peniaze mi stále strháva aj keď tam niesom prosím o pomoc


Produkt

Ventuco


Požadované řešení

Žiadam o vrácení 2platieb ktoré ste mi strhli bez môjho vedomia


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2019 10:57, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2019 11:06, před 6 lety

Dobrý den,
jak jste přišel na to, že se jedná o společnost Ventuco?
Neprovozujeme slovenské weby.
Pro dTest - prosím, už poněkolikáté, OVĚŘUJTE, ZDA SE SKUTEČNĚ JEDNÁ O STÍŽNOST NA DANOU SPOLEČNOST.

S pozdravem
Ventuco

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.6.2019 12:13, před 6 lety


Michal Válek

dravim vo vipisu z účtu je to i napísané že si to strhla spoločnost Ventuco Prague ... Pravdepodobne spojené a webom seznamka-brno.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2019 13:43, před 6 lety

dobrý den,

prosíme o zaslání posledních 4 čísel karty, nebo email, přes který jste registrovaný na seznamce, abychom mohli platby dohledat.
Děkujeme

S pozdravem
Ventuco

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.6.2019 13:55, před 6 lety


Michal Válek

Email michalvalek3@gmail.com
Číslo 8306

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2019 14:23, před 6 lety

Dobrý den,
jedná se o aktivní profil s aktivním předplatným až do 24.6., kdy jste si předplatné sám zrušil. Není tedy pravda, že jste nevěděl, zda jste si něco objednával, nebo ne.
Všechny své uživatele předem informujeme o předplatném na 3 různých místech - v podmínkách použití služby, v často kladených dotazech a také těsně před platbou v popisu platby. Na všech těchto místech je také uveden způsob, jakým si okamžitě může uživatel nastavení změnit. To, že jste to byl včera schopný udělat bez pomoci, považujeme za dostatečný důkaz toho, že informace o změně nastavení je dostatečná.
Nikdy nestahujeme peníze bez vědomí nebo souhlasu uživatele.
Přesto Vám vracíme poslední platbu.
S pozdravem
Ventuco

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.6.2019 14:33, před 6 lety


Michal Válek

Ano včera som sa do toho dostal a zrušil platby aj účet ale i tak som tam bol pred tým prihlásení naposledy asi 3mesiace vzad takže som to i tak nevyužíval s poddanin návrhom súhlasím ... Ale stejne keď som platil členský poplatok 600kc boli napísané veľkým zaplatíte iba raz a máte plny účet o tom že mi bude strhávat každý mesiac som nevedel ďakujem za odpoveď

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2019 14:51, před 6 lety

Dobrý den,

nikde nepíšeme nic o jednorázové platbě. Je to přesně naopak - když se podíváte do FAQ nebo do smluvních podmínek, všude upozorňujeme právě na předplatné a automatické platby.

S pozdravem
Ventuco s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.6.2019 18:19, před 6 lety


Michal Válek

Zdravim kedy mi pošlete poslednú platbu na účet ďakujem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2019 09:08, před 6 lety

Dobrý den,

platbu jsme Vám posílali ihned, jak jsme Vám psali.

S pozdravem
Ventuco

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.7.2019 09:28, před 5 lety


Michal Válek

Hodnocení: