Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den.
Dne 31.1.2014 jsem si nechala ve firmě alza.cz opravit svůj notebook který mám ještě v záruce, ale reklamaci mi neuznali z důvodu údajného manuálního poškození. Alza mi tedy navrhla placenou opravu se kterou jsem souhlasila. Navrhovanou částku za opravu mi řekli 2249,- se kterou jsem souhlasila s domněním,že tak do měsíce bude má oprava vyřízená.Od uplynutí měsíce,kdy jsem měla notebook v opravě jsem Alze stále psala a několikrát volala,pokaždé mi řekli nebo odepsali že mou záležitost budou urgovat.Když už jsem po nich vyžadovala nějakou kompenzaci tak zdělili,že stále čekají na součástku.Dne 27.5.jsem Alze napsala že jsem s nimi velice nespokojená a že tuto věc budu řešit přes právního zástupce.O dva dny déle mi Alza napsala že má reklamace je k vyzvednutí.Přijde mi že částka 2249,- za opravu která u nich ležela tak dlouho je příliš veliká.
Notebook Lenovo IdeaPed G580 Black
Podle mého názoru je oprava dlouhá pomalu půl roku za stejnou cenu kterou mi navrhovali na začátku opravy příliš velká.
|
Tweet |
Oprava má být provedena v ujednaném čase. Dle § 2590 občanského zákoníku platí, že není-li doba plnění ujednána, provede zhotovitel dílo v době přiměřené jeho povaze. Má se za to, že je čas plnění ujednán ve prospěch zhotovitele. Taková doba však nesmí být nepřiměřená. Doba provádění díla nemá vliv na cenu díla, pokud to není mezi stranami ujednáno. V tomto případě by se dalo uvažovat spíše o prodlení, kdyby spotřebitelka využila možnost dodatečného stanovení lhůty pro provední opravy.
Společnost Alza.cz a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.