Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
vrátil jsem se předčasně z dovolené. Byli jsme v Turecku, 10 měsíční syn dostal vysoké horečky, zvracel, mel prujem. Vyhledali jsme lékaře, dítě dopravili do nemocnice, delegátka na nás neměla čas, v nemocnici jsme byli sami, nikdo tam nemluvil Anglicky. Syn byl dehydrovany, pustili nam ho sruhy den na hotel. Potize přetrvávali, šlo mu o život, kontaktoval jsem delegátku, ze akutně potřebuji prebukovat letenky a dopravit syna zpět, nebylo to možné a bylo moc hodin. Letenky jsem si koupil sam a sam uhradil, delegátka nam absolutne s nicim nepomohla. Syn celou dobu zapasil se zvracenim prujmem a vysokymi horeckami. Po příletu byl prevezen zachranou službou, kde se delali vyšetření dalsi, syn je stale hospitalizovány. Z cestovní kanceláře se nikdo neozval.Rad bych zkeitizoval praci delegátky a byl odškodněny, nechal si proplatit let, který jsme si museli zařídit.
Zaslání stížnosti na delegátku, zaplaceni letenek, proplacení taxi služby v Turecku.. Vrácení casti peněz za zkrácený pobyt. Nejde mi penize ,ale o to, že jsem si zaplatil službu, ktera mi nebyla poskytnuta a byl ohrožen život meho 10.měsíčního syna a nedostala se žádná pomox.
|
Tweet |
Pořadatel zájezdu, tedy cestovní kancelář, má dle § 2541 povinnost poskytnout zákazníkovi v určitých situacích tzv. pomoc v nesnázích.
Ocitne-li se po zahájení zájezdu zákazník v nesnázích nebo v situaci podle § 2539 odst. 2, poskytne mu pořadatel neprodleně pomoc, zejména tím, že mu sdělí údaje o zdravotních službách, místních úřadech a konzulární pomoci, je nápomocen se zprostředkováním komunikace na dálku a pomůže najít náhradní cestovní řešení.
Zavinil-li si zákazník nesnáze sám, může pořadatel za svou pomoc požadovat přiměřenou náhradu skutečně vynaložených nákladů.
Spotřebitel má možnost v případě nevyřešení sporu přímo s cestovní kanceláří obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.