Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V posledním osobním vlaku z Pardubic směr Kolín se mi ve Valech u Přelouče nepodařilo otevřít dveře. Ani jedno z tlačítek nefungovalo, dokonce to zkoušela ještě jedna paní a nic. Rychle jsem proběhla vagónem k vedlejším dveřím, kde stál průvodčí, ale už nestihl otevřít ani průvodčí. Otevřel skříňku a žádal strojvedoucího o zastavení, ale ten nereagoval.
Mám za sebou 3/4 hodinový pochoďák rychlou chůzí domů uprostřed noci pouze s malinkou baterkou. Pro ženu to není zrovna příjemný zážitek, zvláště poté, co na úplném konci města musí projít kolem romského spoluobčana (rasistka nejsem, ale po 23tí hodině v místech, kde jinak není ani živáčka bych se bála jakéhokoliv chlapa), který se dost divně díval. Jsem opravdu ráda, že jsem neměla sukni a podpatky.
Zaručuji Vám, že pokud takováto situace nastane ještě jednou v mém životě, zatáhnu za záchranou brzdu a třeba klidně i romlatím okénko abych se dostala z vlaku.
Tak to jsem zvědavá, jestli s něčím přijdete.
Na ČD mám takový vztek, že si to ani neumíte představit.
|
Tweet |
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.