Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33636Nešly otevřít dveře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2019, před 6 lety

Marie Fousková

Znění stížnosti

V posledním osobním vlaku z Pardubic směr Kolín se mi ve Valech u Přelouče nepodařilo otevřít dveře. Ani jedno z tlačítek nefungovalo, dokonce to zkoušela ještě jedna paní a nic. Rychle jsem proběhla vagónem k vedlejším dveřím, kde stál průvodčí, ale už nestihl otevřít ani průvodčí. Otevřel skříňku a žádal strojvedoucího o zastavení, ale ten nereagoval.
Mám za sebou 3/4 hodinový pochoďák rychlou chůzí domů uprostřed noci pouze s malinkou baterkou. Pro ženu to není zrovna příjemný zážitek, zvláště poté, co na úplném konci města musí projít kolem romského spoluobčana (rasistka nejsem, ale po 23tí hodině v místech, kde jinak není ani živáčka bych se bála jakéhokoliv chlapa), který se dost divně díval. Jsem opravdu ráda, že jsem neměla sukni a podpatky.
Zaručuji Vám, že pokud takováto situace nastane ještě jednou v mém životě, zatáhnu za záchranou brzdu a třeba klidně i romlatím okénko abych se dostala z vlaku.


Požadované řešení

Tak to jsem zvědavá, jestli s něčím přijdete.
Na ČD mám takový vztek, že si to ani neumíte představit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2019 08:11, před 6 lety

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2019 05:27, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.