Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Moje maminka měla do listopadu 2013 jako držitelka ZTP/P dotovaný tarif pro zdravotně postižené občany. 26.11. ji skončila platnost průkazky a začala se vyřizovat nová. Otci, který je opatrovníkem maminky okamžitě přišla faktura 02 na plný tarif. Když se vypravil do autorizované prodejny vzdálené 12 Km- je mu 82 let, nikdo z pracovníku jej neinformoval, že může doložit čestné prohlášení o vyřizování průkazky a ani to, že nejen ZTP/P , ale i tzv. stupeň závislosti na pomoci 2. osoby splňuje podmínky dotace pro zdravotně postižené občany. Maminka má 4. stupeň závislosti na pomoci 2. osoby od r 2009 s neomezenou platností.Tudíž ji dotace neměla být vůbec odebrána.
Otec pak pověřil vyřizováním mne, já jsem byla na značkové prodejně celkem 6x a vždy stejná písnička nemáte průkazku ZTP/P.
I když jsem doložila doklady o stupni fyzické závislosti 4. stupně, stejně pracovník 02 naskenoval doklady ZTP a opět odpověď, že doklady již nejsou platné. Napsala jsem stížnost na reklamační oddělení- paní Mgr. Ropková mi odepsala, že je jim to líto.Mezitím jsem na webových stránkách zjistila, že lze vše vyřídit i přes internet, vyplnila jsem tedy žádost, zašla všechny doklady úředně ověřit a poslala poštou. Obdržela jsem dopis- opět od paní Ropkové, že tedy k 2.5.2014 jsou doklady kompletní , ale je třeba převést předplacenou kartu na paušální službu, pro převod , že můžu kontaktovat jejich bezplatnou linku. Toto jsem učinila, bylo mi řečeno, že na adresu maminky přijdou doklady k podepsání, ovšem nepřišlo již nic, na telefonním čísle je nadále dobíjecí karta. Opět jsem kontaktovala 02, vše si zapsali se slibem, že mne budou do 2 dnů kontaktovat a opět nic, tak uplynul další měsíc a maminka stále dotaci vyřízenou nemá.
Podotýkám že pracovníci O2 nemají vůbec přehled o poskytovaných službách a stupně ZTP jim splývají se stupni fyzické závislosti a pokud jim neukážete průkazku ZTP/P nejsou schopni nic vyřídit.
Mám pocit, že jsou odměňování za to, že takovou dotaci nevyřídí.
Sleva pro zdravotně postižené občany na telefonní číslo 723407519, držitel Helena Jurášková 4.6.1934, Orlová Poruba Dělnická 585
Okamžité navedení slevy, odškodnění za dobu, kdy byl nárok na slevu a nebyl z důvodů neinformovanosti a lenosti pracovníků O2 poskytován. Jedná se o staré lidi 80 let zdravotně postižené!
|
Tweet |
Společnost je povinná zajistit přístup zdravotně postižených osob k veřejně dostupné telefonní službě, k informační službě o telefonních číslech a k účastnickým seznamům rovnocenný s přístupem, který využívají ostatní koncoví uživatelé. Tato povinnost zahrnuje mimo jiné zajištění cenově dostupné služby. Po prokázání dokladů, které jsou stanoveny v nařízení vlády č. 109/2008 Sb., o podmínkách poskytování zvláštních cen veřejně dostupné telefonní služby, má spotřebitel právo na poskytnutí uvedené podpory. Pokud byly podmínky splněny po celou dobu, pravděpodobně došlo k pochybení konkrétního zaměstnance.
Dobrý den,
záležitost byla již několikrát řešena v rámci reklamace č. 1-38163334657, 1-38506697555 a 1-39014768260. Účastníci uplatňující nárok na zvláštní ceny pro zdravotně postižené osoby jsou povinni prokázat, že splňují podmínky rozhodné pro jeho přiznání. Pravidla pro poskytování služeb zdravotně postiženým osobám jsou upravena v Provozních podmínkách a v Ceníku naší společnosti. Přehledně je uvádíme také na stránce www.o2.cz/ztp.
Původně doložené doklady nebyly platné, z toho důvodu nebyla sleva nastavena ihned po první žádosti. Po doložení správných dokladů nebylo slevu kam poskytnout - číslo bylo vedeno jako předplacená karta. Pro přechod na dobíjecí kartu byla učiněna telefonická objednávka a smlouvu doručovala kurýrní služba. Doručení se bohužel nezdařilo, neboť se na uvedeném kontaktním mobilním telefonu nepodařilo nikoho zastihnout. Proto byla zásilka vrácena nazpět na sklad. Paušální tarif byl zřízen nakonec dne 16. 6. 2014 po návštěvě pobočky. Nyní je již na čísle také státní příspěvek a O2 Sleva pro zdravotně postižené, tudíž se budou na vyúčtování odečítat také veškeré slevy poskytované pro zdravotně postižené.
Jsme rádi, že je již záležitost vyřešena a sleva je nyní na paušálním čísle nastavena. Na původním vyjádření reklamačního oddělení však trváme. Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Neplatné doklady ale zaslal zaměstnanec 02, který , jak jsem psala neměl vůbec ponětí co poskytuje a naskenoval a označil špatné kolonky. Dle doložených dokladů pak bylo zřejmé, že od r 2009 má maminka bezmocnost IV.stupně a celou dobu ji náležela sleva a neměla ji být vůbec odebrána, měly být doloženy správné doklady, které jsme pracovníkovi O2 v Havířově doložila, ale on je neoskenoval!!! Půl roku maminka platila zbytečně plný tarif, bez nároku na odškodnění od společnosti!!!
Nezpochybňujeme fakt, že spotřebitel měl vědět, jaké doklady slouží k poskytnutí slevy. V tomto případě však spotřebil tvrdí, že doklady následně předloženy byly, ale pracovník k žádosti přiložil chybné doklady. Z tohoto důvodu se domníváme, že v případě, kdy by spotřebitel prokázal, že doklady předložil, byl by na zvážení nějaký druh kompenzace.
Vzhledem k tomu, že se společnost O2 Czech Republic a.s. rozhodla bohužel již nevyjádřit, jsme tímto nuceni stížnost uzavřít s nedosažením dohody.