Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#33644doručovatelka nezvoní ohledně předání dopisu/balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2019, před 6 lety

Veronika Gorgolová

Znění stížnosti

Dobrý den,
bydlíme tu již, za tu dobu přišlo velké množství doporučených dopisů a pár balíků. Jsem živnostník a celý den jsem doma, pracuji u počítače a telefonu, ale bohužel doručovatelka se vůbec neobtěžuje zazvonit (i když je tu zvonek s telefonem).
Ptala jsem se i na poště, kde se mi zásilky ukládají (Chlumecká 765/5, Praha 19009), bez vysvětlení.
Chápu, že práce je hodně a vedro je úmorné, ale chodit několikrát týdně na poštu je pro mě časově náročné, při tom stačí tak málo.

Děkuji za nápravu.


Požadované řešení

Chápu, že práce je hodně a vedro je úmorné, ale chodit několikrát týdně na poštu je pro mě časově náročné, při tom stačí tak málo, zazvonit.

Děkuji za nápravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2019 23:18, před 6 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.