Společnost


RSG Group Česko s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33650Automatické prodlužování smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2019, před 6 lety

Veronika Bílková

Znění stížnosti

Dobrý den,prosím o posouzení možností obrany.
Přeposílám své odvolání ,kde je celý problém vysvětlen.
Společnost JohnReed zareagovala negativně.
Děkuji,s úctou
Kajetán Bílek

dnes 14.6.2019 mi na mail přišla upomínka na dlužnou částku 15 052Kč za 5 faktur členství ve fitness John Reed,členské číslo 4201000002498.

Členství na gold kartu jsem si zaplatil v únoru 2018 na 3 měsíce ,přímo na recepci
fitness centra na Karlově náměstí Praha 1.

Kartu mi předávala slečna,kterou jsem byl ujištěn,že je pouze na 3 měsíce ,bez upozornění na nutnost zrušení členství a automatickém prodlužování členství.Kartu jsem 3 měsíce používal ke cvičení a poté již fitness nenavštěvoval,protože jsem neměl tušení o automatickém prodloužení,čili ani o narůstajícím dluhu vůči vaší společnosti.

Mojí chybou je,že jsem si nepřečetl smlouvu,kterou jsem až po zaplacení a obdržení karty dostal na svůj mail.
Na svou obhajobu bych znovu rád zdůraznil nepodání úplných informací o členství na recepci,ačkoli jsem se doptával,protože i částka 2800Kč je pro mne vysoká.

Následné faktury jsem neregistroval,protože jsem na první dojem odtušil,že se jedná o reklamu,což jsem chybně vyhodnotil.
Ačkoli se momentálně nacházím v cizině na brigádě,ihned jsem kontaktoval klientské centrum,od jehož pracovníka jsem se teprve dozvěděl danou situaci a byl jsem šokován.

Předesílám,že jsem nikdy nedostal upomínku,faktury jsem považoval za reklamu ,stalo se fatální nedorozumění....
Jsem student a takhle vysoká částka je pro mne likvidační...
Prostřednictvím manažera pana Ulricha z Karlova náměstí,mám informaci,že se každá záležitost vyřizuje individuálně,čili chci výše uvedeným vysvětlit,že rozhodně nejsem neplatič,jen jsem nebyl pozorný.
Žádám tímto o odpuštění dluhu a předem děkuji za kladné vyřízení.
S úctou
Kajetán Bílek


Požadované řešení

Žádám o zrušení dluhu vůči společnosti,neboť jsem její služby nevyužíval.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2019 11:08, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Ujednání s prodávajícím jsou tak součástí smluvního vztahu (ujištění, že nedochází k automatickému prodlužování).

Pokud jsou při nabízení služeb uváděny nepravdivé informace, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové jednání není dovolené a mohlo by mít za následek neplatnost smlouvy, kterou může spotřebitel namítnout.

Společnost má povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2019 08:38, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.