Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
hrozně nerada se k tomuto uchyluji, ale pokud chci aby se Vaše služby zlepšily, nic jiného mi nezbývá.
Bohužel mám již poněkolikáté špatnou zkušenost s nedodáním balíku ve stanoveném termínu.
Dnes 25.6.2019 opět čekám na řidiče PPL 3 hodiny sedim doma na zadnici, první ranní telefonát od řidiče jsem nestihla, volám několikrát nazpět řidiči, avšak ten mi telefon nezvedá.
O 9 hodině ranní mi přijde sms že mezi 8- 10 hod mi dovezou balík... znovu se zkouším dovolat řidiči...
v 10:07 mi přijde sms zpráva, že mám zboží k vyzvednutí na ParcelShopu.
Nějak mi uniká smysl doručení do domu, když se řidič ani neobtěžoval dojet k nám domů. Navíc jsem ani nesouhlasila s tím , abych si pro balík musela dojet do jiné vesnice. Službu mám zaplacenou.
Týden předtím jsem také 2 hodiny seděla doma na zadnici a čekala na zásilku 10-12 hod. A Když po 12 hodině volám řidiči, tak mi sdělil že dovezou druhý den, bez omluvy,ač příjemný pán, že jsou ve vedlejší vesnici ve stejné ulici někde u Dubí. Chápu stane se, ale nemusela jsem na ně čekat 2 hodiny doma. A bohužel se mi to stává často, že mi něco nedovezou. Proto se uchyluji ke stížnosti:(.
POžaduji zlepšení Vašich služeb, pokud řidič z nějakého důvodu nestíhá dojet ve stanovený čas, co z toho vyplývá .. buď je přeplněn, tedy měl by v tom být nějaký systém, kdy se prostě ví,že v ten den nestihne vše rozvést a tak se to přesune na jiný den. Já nemusím sedět doma a čekat na něj. Nebo pokud ví, že to nestíhá nebo nedojede, zavolat doručovanému a obeznámit ho s tím, že v danný den nepřijede, a domluvit se buď na jiný den, nebo na ponechání balíku na ParcelShopu, ne ho tam rovnou mrsknout ( řidič sem prostě ani nejel a to není bohužel poprvé )
A pokud takto řidiči nestíhají, tak posílení pracovníků, ke zkvalitnění služeb. Protože např. s jinými společnostmi takové problémy nejsou.
Děkuji s pozdravem Lenka Černá.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.