Společnost


Bonprix Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33656Nevrácení peněz v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2019, před 6 lety

Jitka Zaoralová

Znění stížnosti

Dne 23.5.2019 jsem prostřednictvím České pošty vrátila část zásilky z objednávky e-shopu Bonprix. Zásilka s vráceným zbožím byla do společnosti doručena 24.5.2019. Po uplynutí čtrnáctidenní lhůty pro vrácení peněz jsem společnost kontaktovala s dotazem, kdy mi bude částka za zboží vrácena. Bylo mi sděleno, že zásilku nemají a ať jim pošlu co a kdy jsem vracela. Poslala jsem jim tedy kopii faktury s vyznačeným vráceným zbožím, kopii podacího lístku a printscreeen stránky České pošty z historií balíčku. Po další urgenci mi byla 20.6. vrácena část peněz a po dalším telefonátu ohledně zbývající částky mi bylo sděleno, že věc byla předána reklamačnímu oddělení a že mám vyčkat. Podotýkám, že co se týká vrácení peněz u tohoto e-shopu, pravidelně se stává, že po uplynutí zákonem stanovené čtrnáctidenní lhůty musím vždy vrácení peněz urgovat, nikdy je nevrací včas. Tentokrát už ale míra mojí trpělivosti přetekla.


Požadované řešení

Vrácení částky ve výši 170,10 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2019 09:00, před 6 lety

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud tak prodávající neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitelka se může kromě dlužné částky domáhat také zákonného úroku z prodlení stanoveného nařízením vlády č. 351/2013 Sb.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2019 21:17, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.