Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.5.2019 jsem prostřednictvím České pošty vrátila část zásilky z objednávky e-shopu Bonprix. Zásilka s vráceným zbožím byla do společnosti doručena 24.5.2019. Po uplynutí čtrnáctidenní lhůty pro vrácení peněz jsem společnost kontaktovala s dotazem, kdy mi bude částka za zboží vrácena. Bylo mi sděleno, že zásilku nemají a ať jim pošlu co a kdy jsem vracela. Poslala jsem jim tedy kopii faktury s vyznačeným vráceným zbožím, kopii podacího lístku a printscreeen stránky České pošty z historií balíčku. Po další urgenci mi byla 20.6. vrácena část peněz a po dalším telefonátu ohledně zbývající částky mi bylo sděleno, že věc byla předána reklamačnímu oddělení a že mám vyčkat. Podotýkám, že co se týká vrácení peněz u tohoto e-shopu, pravidelně se stává, že po uplynutí zákonem stanovené čtrnáctidenní lhůty musím vždy vrácení peněz urgovat, nikdy je nevrací včas. Tentokrát už ale míra mojí trpělivosti přetekla.
Vrácení částky ve výši 170,10 Kč.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud tak prodávající neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitelka se může kromě dlužné částky domáhat také zákonného úroku z prodlení stanoveného nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.