Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#33658Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2019, před 6 lety

Jitka Ontlová

Znění stížnosti

Firma 02 mně strhla částku 20.Kč dne 21.5.2019 z tel č.(viz referenční údaje)
a 100 kč z platby dne21.6.2019. Tyto částky jsem reklamovala a
bylo mně sděleno,že platbu si vyžádala vaše firma ComGate. Já jsem
si nic u vás neobjednala ani nepožadovala. Jedná se o SMS za 20 Kč,
které navíc byly čerpány z mého mobilního čísla. Já vůbec nepouží-
vám SMS. Byly volané z vašeho čísla 9030920 vždy ve 23.57 hod.
Prosím o prošetření mé stížnosti a vrácení uvedené částky 120.-Kč.


Produkt

Tel. 9030920 Pay by SMS. Price: 20 CZK Tuto službu jsem si nevyžádala a proto ji reklamuji


Požadované řešení

Prosím o prošetření a vrácení částky 120.-CZK


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2019 23:05, před 6 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.