Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Firma 02 mně strhla částku 20.Kč dne 21.5.2019 z tel č.(viz referenční údaje)
a 100 kč z platby dne21.6.2019. Tyto částky jsem reklamovala a
bylo mně sděleno,že platbu si vyžádala vaše firma ComGate. Já jsem
si nic u vás neobjednala ani nepožadovala. Jedná se o SMS za 20 Kč,
které navíc byly čerpány z mého mobilního čísla. Já vůbec nepouží-
vám SMS. Byly volané z vašeho čísla 9030920 vždy ve 23.57 hod.
Prosím o prošetření mé stížnosti a vrácení uvedené částky 120.-Kč.
Tel. 9030920 Pay by SMS. Price: 20 CZK Tuto službu jsem si nevyžádala a proto ji reklamuji
Prosím o prošetření a vrácení částky 120.-CZK
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.