Společnost


Mojmír Jaroš

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3366Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2014, před 11 lety

Jana Pospisilova

Znění stížnosti

Dne 7.11.2012 došlo k uzavření smlouvy č. 3177 o zhotovení věci na zakázku dle par.644 a násl. Občanského zákoníku. Jednalo se o zasklení lodžie s montáží + žaluzie. Dne 3.1.2013 došlo k předání zakázky. 23.4.2014 jsem volala na číslo 736 733 778, které je uvedeno na smlouvě a telefonicky oznámila, že se mi utrhlo těsněni. Pan mi v telefonu řekl, ať mu pošlu v SMS adresu a dopíši utržené těsněni. Dne 7.5.2014 jsem poslala na toto číslo, že připomínám nevyřízenou reklamaci, která byla poslána 23.4.2014. 19.5.2014 jsem poslala mail s reklamací, że zatím reklamaci nevyřídili a očekávám ji vyřízenou v zákoné lhůtě. Nikdo se neozval. 23.5.2014 jsem volala znovu. Pan mi řekl, že nejde o reklamaci. Když jsem se ptala o co tedy jde, neodpověděl ale slíbil, že během příštího týdne přijede to opravit. Opět se nikdo neozval. Ráda bych poprosila o vaši pomoc, zda mám nárok na opravu a můžete mi pomoci.


Produkt

zasklení lodžie


Požadované řešení

Opravit a za nedodržení lhůty slevu 1.000,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2014 12:21, před 11 lety

Nejsme schopní posoudit, zda se jedná o vadu, která je krytá zárukou nebo nikoli. Tato povinnost leží právě na prodejci. On musí po uplatnění vady rozhodnout, zda se bude jednat o záruční či mimozáruční opravu. Prodávající je dále povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud prodávající tuto povinnost nesplní, je možné podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona. ČOI může prodávajícímu udělit pokutu. Jestliže prodávávají nepotvrdil přijetí e-mailu, bude pravděpodobně lepší, pokud spotřebitel uplatní reklamaci písemně a vyzve prodejce, aby o reklamaci rozhodl (dopuručeně s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 11:34, před 10 lety

Subjekt Mojmír Jaroš nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.