Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupen zvukový reproduktor v hodnotě 15 500 Kč v prosinci 2018 ( vánoční dárek ) v Sony Center - Ellex gk, České Budějovice. Reklamováno ihned v lednu kvůli samovolnému vypínání produktu a problémy s nepravidelným připojením k bluetooth, ke kterému dochází někdy po půl hodině, jindy po několika hodinách užívání, proto diagnostika není jednoduchá a raději jsme prodejci přiložili i videa natočená jako důkaz. 3x nám byla reklamace neuznána, problém prý v servisu nenalezli. Produkt jsme tedy reklamovali u jiného autorizovaného servisu (Servisní centrum Sony, Praha 9 ), kde totožnou reklamaci 2x bez problémů uznali, poprvé výměna vadného dílu, podruhé výměna základní desky (výrobek se přehříval). Produkt mám doma 6 měsíců, z toho byl 5x na reklamaci ( ze strany servisu prodejce 3x neuznané, ze strany druhého servisu vždy hned poté 2x uznané ). Bohužel problém se opět vrátil, bluetooth znovu nefunguje. Tentokrát již požaduji vrácení peněz, evidentně se jedná o chybný kus. U prodejce mi dnes bylo znovu sděleno, že jejich servis opětovně problém nenašel, reklamace znovu zamítnuta, jen restartovali výrobek. Jak mám dále postupovat? Když odnesu zboží do jiného autorizovaného servisu, chybu pravděpodobně opět opraví, ale už nemám k tomuto produktu důvěru ( co se stane, až skončí garance ) a peníze zpět mohu žádat jen od prodejce, který mi závadu ( jinde nalezenou a dočasně odstraněnou ) nikdy neuznal.
Sony SRS X99, S01-2202801-1
6 měsíců od zakoupení výrobku
6 reklamací ( zhruba 4 měsíce z celkové doby ležel výrobek někde po opravách )
Problém se stále vrací.
Proto požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud bylo prodejcem rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat.
Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu, nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, reaguji na výše uvedené. Naše společnost jako autorizovaný prodejce vše konzultovala s výrobcem a ten doporučil servis, kdy tento servis, závadu nenašel. Stejně tak jako testování na naší prodejně závadu neprokázalo a ani zákazník udávanou závadu při příjmu neprokázal. Uvedenou informaci o přiložených videích prodejci, náš systém neeviduje. Dle dokladů nám předložených, využil k reklamaci českobudějovický servis, nikoli uvedenou společnost Servisní centrum s.r.o.
Zákazníkovi společně s výrobcem chceme vyjít vstříc, ale je opravdu nutné, aby jakýkoliv autorizovaný servis závadu potvrdil. Čili prosím, aby zákazník donesl výrobek opět k nám a zajistíme případnou diagnostiku u jeho zvoleného servisu. V případě prokázání vady a uznání reklamace postupujeme vždy dle planých zákonů v ČR.
Děkuji
Tomáš Glaser, vedoucí prodeje Sony Center České Budějovice
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.